TailsQue

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

jisses

Av Johan Palm - 29 mars 2011 12:50

från och med nu tycker jag att du kan MAILA mig som den vuxna människa du är istället för att hantera privata saker som inte angår någon annan än oss i en blogg som alla kan se...


Tänker inte bry mig om att kommentera här mer, det ger mig ingenting. När du känner för att ta detta med MIG istället för hela världen lyssnar jag gärna.


OMFG. aldrig upptaderat såhär ofta på jätte länge...stör det mig kanske?. lite maybe, Annat o tänka på egentligen. Ville bara svara på lite saker. Säger det igen...detta är min blogg som jag använder för att skriva av mig på. Som jag skriver av mig på det betyder att jag skriver om vem fan jag vill o vad jag vill. Och när jag skriver lite mindre positiva inlägg försöker jag använda andra namn på er. Som Siken. Hur många i min vänskapskrets vet vem du är?...ja nu alla då du kommenterat med ditt namn :P. Men i mina inlägg till en början var du bara känd som siken. O kommentarer skiter jag i typ fullt ut. För kommentarer för jag bara på alla negativa inlägg jag gör. Visst jag ser att folk bryr sig o det gör mig väl jätta glad o hoppar jätte skutt inombord. Men inte så att jag kräver kommentarer från er som nu läser min blogg. Jag kräver inte änns att ni läser den. Skoj att ni gör...5 poöng till alla som gör det. Jag har visst kopplat min blogg till facebook med så det länkas ju när ett nytt inlägg skrivits. Men som sagt...det tvingar ju ingen att läsa den. 

Sen varför ska jag höra av mig?...som vanligt dvs? Om du vill prata ut om det varför hör inte du av dig till mig? Är det egoistiskt av mig?. Nej! För jag hörde alltlid av mig till dig o majoriteten av alla gånger vi skrev på face...tack det var jag som skrev först ja. Du var vissligen i skolan, men ändå. O det kostar o ringa för mig med. Man kan alltid messa o be nån ringa. Men det var för dyrt kanske. 



usch nog om allt "hat" nu för idag. Ska försöka skriva klart kritiken på en essä o sen ska jag spela lite spel o sen läsa lite i en bok. Kommer ju inte vara detta ja kommer göra idag men det låter bra när jag skriver detta :P. 


dock mkt jag saknar. Men med tiden och efter massa saker som sagts så inser man saker. Både positiva och negativa. Önskar bara saker vore annorlunda, då hade det kanske funkat.


// tails

 
 
Ingen bild

veronica

5 april 2011 13:05

anledningen att jag tycker att DU ska kontakta mig och itne tvärt om är helt enkelt: det är du som är arg och sur, inte jag.

jag vill ha en lösning, medan du bara fokuserar på problemet och spyr ut massa hårda ord om mig på din blogg. Kan du inte bara stryka ett streck över det och så kanske vi kan lösa det som mogna människor? jag är som sagt var inte arg, bara smått irriterad att du inte vågar prata med mig utan svarar på mina kommentarer genom ett nytt blogginlägg. det här känns jättelarvigt johan... det kanske du också tycker, jag vet inte.

men ja, om du nu vill ha kvar mig som vän/lösa det så att vi inte behöver "hata" varandra som du tydligen gör, så ta kontakt med mig. Om du vill fortsätta vara arg och bitter så gör det inte. det är ditt val. men jag hoppas såklart att du hör av dig, jag vill inte förlora dig mer än jag redan har. men det kanske du inte bryr dig om, vad vet jag.


men nej, jag är inte ondskan själv. ondskan själv skulle nog inte vara lika ödmjuk som jag är.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Palm - 6 mars 2014 20:14

OKi, sååå, jag har inte skrivit här på? Väldigt länge. Men det jag sitter här hemma o bara, måste hitta på nått. Så varför bara inte skriva här o få det o fungera som nån sorts dagbok sak. Kanske kan funka och få mig något sorterad i allt som flamsar...

Av Johan Palm - 17 januari 2012 23:08

Hur länge sen va det sist?   går in o kollar på statestiken o ser att de är typ några som besöker bloggen ändå? Menar är det verkligen nån som kollar dagligen eller typ..varannan dag o ser om jag uppdaterar denna?...Menar borde ni inte lärt er at...

Av Johan Palm - 18 december 2011 11:40

hade tänkt o göra en zombieblogg men jag pallade inte...för mkt annat o tänka på...skolan tar en del tid, om man nu vågar tro på det. Men iaf...kände väl att det kanske va dags att skriva lite om vad som händer?...eller inget händer...jag sitter mest...

Av Johan Palm - 29 november 2011 09:35

Ni kommer aldrig tro det även om jag skriver det. Detta måste låta helt absurt för er, men om ni sett de jag sett så kommer ni förstå. Man tror inte detta kommer hända en själv, sånt som bara händer i filmer och böcker, inte sig sj.    Det börjad...

Av Johan Palm - 26 november 2011 15:09

Folk har börjat betee sig underligt de senaste dagarna. Nyheterna har rapporterat om underliga saker som händer. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men folk är rädda och förvirrade. Kanske med all rätt då detta inte känns som nått vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards