TailsQue

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Johan Palm - 14 mars 2011 11:49

Jopp, va på en underbar dejt igår :). Första gången jag träffade henne och förhoppningsvis inte den sista. Vi tog en kvälls fika på espressohouse sen följde jag henne en bit hem, som en gentleman skulle gjort :). Jag hade allmänt trevligt o det var jätte skoj :). Ångrar det inte ett piss lixom :). 

Innan har jag bara varit lite deppig och sånt, speciellt efter att Johanna var otrogen mot mig och dumpa mig. Sen allt detta med veronica som bara har gjort mig så otroligt mkt mer förbannad och allmänt lessen. Sen efter igår känner jag mig bara jätte glad igen. Fått lite glädje i livet igen. (mista inte nu vänner, ni är underbara med). Men nu helt plötsligt sitter jag o längtar tills ikväll typ då jag vet hon kommer logga in på msn :). Blir varmt o pirrig i hela kroppen bara tanken på att få träffa henne igen. Så man kan ju alltid hoppas :$!


// Tails

Ovido - Quiz & Flashcards