TailsQue

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johan Palm - 27 oktober 2010 19:19

Ja...Idag blev Hades mindre man än förut. Vi var o kastrerade stackarn idag. Men det är enklast så då han bor inne o jag har oldschool golv. Heltäckningsmatta :P....japp japp. Nej men operationen gick bra sa veterinären o hades har hämtat sig bra :). Han kissa liite i sängen när han kom hem typ men stackarn orka ju inte gå till lådan :(!. Husse älskar han iaf. Nu ligger han så sött o sover i sängen. 


Sorry för så uberlate uppdatering. Men jag har inte vellat skriva eller haft tid. Så mkt jag har varit tvungen o göra. Mkt i skolan bla. Men idag har jag typ bara kopplat bort skolan o tänkt på annat...därav detta inlägg. Nu på fredag drar siken till NY med hennes pojke. Låter skoj...önskar jag kunde dra dit med nåndag. För Dollarn har ju sjunkit massor nu! Ska be henne köpa nått fint till mig :)! Men man känner sig så dryg o fråga henne om det :O. Det där är ju en sak som ska ske naturligt lixom. "oh titta denna "pryl". Den skulle va så för johan" typ. INte att "johan har bett mig köpa nått så köper denna". Det är bara lol. 


Ska ringa till henne imorn tänkte jag o säga hejdå osv :). 


det blev donken som mat idag med. Lättast du Hades mådde som han gjorde. O nu antar jag att ja ska slappa lite framför en film eller nått :). Mjo...det blir nog film...men snacks :D!. mmmmm GOTT!!!


/7 TailsQue

Av Johan Palm - 14 oktober 2010 10:31

Japp...JAg väljer o kontra maddes inlägg (http://maddepadden.blogspot.com/


Jag är as pigg idag :D...för en gång skull :D. Jag vakna automatiskt utan alarm :). Äter en stadig frulle just nu o jag känner att jag vill iväg till skolan :). 


oki det sistnämnda stämmer kanske inte så väldans mkt...men iaf :P. 



Detta kan bero på flera olika anledningar till varför just denna morgon är så speciell mot maddes :P. Dels för att jag inte börjar sjukt tidigt :P...antar att du börjar vid 7 eller nått sjukt. Medans jag börjar 13:15 :). Saken är ju att du måste se till o få det slappaste schemat :D! O en Interaktionsdesigner vinner tydligen det slaget :O! Iaf just nu :P!


This is TailsQue signing off!

Av Johan Palm - 10 oktober 2010 13:15

Checka datumet idag noobs!!!


10,10,10!!! How awsome isn't that? Typ inte så jätte, men det var lite coolt iaf. Synd att man inte skrev detta inlägg vid 10:10 :P. Som Madde sa på msn idag...Men jag svarar här som jag svara henne...man kna inte alltid ha det så himla coolt :O!


Idag då?....Först...Har...nej...rättning.....HADE fettaste dimman imorse när jag vakna...höll i sig till typ nu. Runt 1 på efm. Nu vart det fett fint ute :O. Massa sol o shit :O. 

Påväg hit sitter nu hades första ägare :O. Vill ha sällskap :O...Hades är mysig o allt sånt lixom javisst. Men han e enformig :P...plus att han bits :O. Hoppas inte hon bits med lixom :O. Det vore osis som FAN!. HAHA LOL ROFL!!! Nej men ärligt...det känns lite blandad o få gäster. Jag måste egentligen läsa massa sidor tills imorn. Men känner att jag vill gärna göra annat med. Så får läsa inatt sen :O. 

Vill spela Starcraft med (A). Skulle inte köpt det känner jag...Blivit typ....beroende :O. Inte bra nu med skolan o allt :O!


//_\\//_\\//_\\//_\\//_\\


This is TailsQue Signing of

Av Johan Palm - 8 oktober 2010 23:29

Min jävulska katt som inte kna svara en med ord är mer sällskap än er!!!

Ibland får man svaret..."du är ju aldrig inne på msn längre". Nej fan inte lustigt då ingen skriver :P...Antigen så får jag skriva först o föra samtalet vidare...eller så sittar man ju bara där :P. Osociala svin :P!!!


Tar typ 10 min o få svar på msn med?. WTF. Har man en diskution så är det fett otrevligt o inte svara :O. Såklart man blir sur :O. Det är ju samma sak som om vi står o pratar på stan o sen väljer du att snacka med nån annan mitt i vårat samtal. Typ iaf. Kom inte o säg att det är trevligt o skriva med en om du inte menar det. 


Gu va noob jag känner mig som klagar på msn av alla program. Men jag klagar inte på själva programet...snackar om alla otrevliga personer som finns där. Som inte vet hur man behandlar personer tydligen. Eller så råkar jag bara ha alal idioter på min lista...Som säger att dom vill snacka med en men menar då att det är jag som ska förra samtalet framåt PLUS inleda samtalet :P...Idioter ni är :P!.


Signing off noobs!

/7 TailsQue

Av Johan Palm - 5 oktober 2010 01:21

Ja nu har man skaffat StarCraft 2 ^^. Det är faktiskt skoj. När ja lirar med polare iaf :O. Jag suger på det då :P...men det kommer väl med tiden :O Hoppas jag iaf ^^


Annars då?...mjorå...det börjar imorn antar jag med...skolan dvs. Ska börja ha två kurser samtidigt :O...eller ja inte samtidigt att det går ihop, men två kurser iaf. Vi hoppas det går bra iaf. Ska med OM NOM NOM till media nåndag i veckan med snart...Det kommer bli skoj :). 


Spelat hela dagen typ :P...Glömde visst bort att äta idag ^^...Inte så bra :P...får ta igen det imorn :P!!!


Nu blirre snart sängen tror jag :P!...

Godnatt o ja...allt sånt skit :P!


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards