TailsQue

Alla inlägg under januari 2010

Av Johan Palm - 21 januari 2010 09:22

Wheii!! Koppla bloggen till facebook. Hur lawl är inte det egentligen...så mer patetiska personer kan läsa den....fett nice ju. 


Jaja...tänker inte skriva värsta långa bloggen nu. Har inte tid xD!....ska ner till malmö snart...så måste packa packa :D!

Så ska stanna hos älsklingen...till söndag...måste hem då :(!...Dumma möte med sollery :/!. Ifall hon kna läsa detta så är det inte dumt :P...men iaf :)!. 


Peace out


// Pirana

Av Johan Palm - 20 januari 2010 22:06

IMorn drar jag ner till Malmö igen :)!...Ska bli mys massa mys att träffa min ängel igen!. Saknar henne massor.


Mailat massa idag o fixat lite med mobilen...annars inte så mkt som är värt o nämna :)!


/7 Pirana

Av Johan Palm - 20 januari 2010 00:58

Nu var det ett tag sen...typ ingen som kommer läsa detta :P...eftersom jag inte uppdaterat på....ja...ett bra jeavla tag...så antar att ni som väl läste inte ser detta :)...men iaf :)...tänkte...jag väntar på att thob ska starta om sin dator...så jag skriver lite för att tiden ska gå snabbare :P...orkar inte med värsta update på vad som hänt lixom...Livet är Uppåt nu iaf...visst...lite nerför ibland...men mest uphill :)!...fett nice :). 


Förhoppningsvis kommer jag uppdatera oftare :P...gillade verkligen att skriva bloggen förut. Så....ja...på återseende då :)...förmodligen hoppas jag på det :P...


Peace out. O vänta!....Älskar min Ängel Johanna mest av allt <3<3<3!!!


Sen har vi min underbara vän Veronica. Jag vet att jag suger på att visa vad jag känner för dig...att jag är en usel vän ibland...men jag älskar dig som min underbaraste vän siken. Önskar jag kunde visa det irl med.


Men jag tänker inte beskriva alla mina vänner här...ni vet vilka ni är om jag sagt att ni betyder så gör ni det. Kände bara att Siken behövde en förklaring på hur mkt hon betyder för mig <3.


/7 Pirana

Ovido - Quiz & Flashcards