TailsQue

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Johan Palm - 23 mars 2011 21:01

Hade varit en väldigt sorlig historia att behöva avlida Hades :(. Om inte denna sista exprimentsak funkar så blir det sorligt nog att överväga att putta down han :(!

Av Johan Palm - 23 mars 2011 18:40

Hade ett..talk...med Veronica nyss....jag gillar henne inte direkt mkt längre sen dess vi bråkade. Jag är som jag e o jag vet att jag istortsett aldrig kommer vara lycklig. Hon sa nått dock. nått som fick mig o bli galen. Som jag nu måste ta reda på sj. För det verkade otroligt skumt :S. 

Jag hatar henne inte. Jag är bara väldigt lessen över allt som hänt mellan henne o mig. Men hon är ondskan i sin renaste form...bland annat därförjag jag jag älskar henne så mkt jag gör. Men hon säger elaka saker till mig och hon tror enbart på sina egna ord. Det är detta jag inte är glad över. 


En sak ajg vill fråga er alla som läser denna o jag skulle uppskatta om ni verkligen svarar mig...men en kommentar eller what so evva. Är jag onaturligt egoistisk? Menar...tänker jag enbart på mig sj?. Veronica sa att jag var det och kanske inte tänker på det. Stämmer detta? Någon annan som tror eller anser det är hos mig felet ligger? Att jag e jobbig och oälskvärd?. Visst att jag e en spelnörd och älskar mina spel o dator. Men är jag verklien SÅ hemsk? Att ingen vill o kan leva med mig?


Jag blir bara mer o mer tokig på denna friggen mysteryguest. Tydligen en tjej med. Min fantasi har speckulerat vem du är. Glad att du kommenterar. Dock ser jag inte glädjen att läsa, citerar typ veronica, "en looser till 20+'ares" blogg.


Ingen bra dag dvs.


// TailsQue



Plus att elin hoppa på mig som fan idag?...av nån anledning till att mina kommentar som i form med, som jag trodde dkulle uppfattas irnosik, ett lol och frågan av bytande av lösen var att hon inlett ett förhållande. Svaret var tydligen inte uppskattat då jag fick världens utskällning av vad jag anser ingen anleding til latt brusa upp sådär :S. Kanske va hennes time. 


kommer väl få fettaste utskällningen för att nämna alla dessa personer i min blogg. Detta är dok min blogg o jag skriver om vem fan jag vill!

Ovido - Quiz & Flashcards