TailsQue

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Johan Palm - 8 mars 2011 12:29

hmm...jag undrar varför man ska tro på alla för?. Menar...ta att "dejta" tex. folk skriver att man e speciell osv. Det är ju jätte skoj att höra o allt. Men hur vet jag att dom inte går o säger det till massa andra?. Att dom "dejtar" med fler än bara en sj?. 


Jag sj hatar att vara en i mängden när det väl kommer till detta. Finns det fler bollar i luften som lyfts upp och jongleras med så faller jag hellre till marken. Om en tjej gillar att ha flere killar på G samtidigt, gäller ju även killar, så palla de lixom. Kärlek är ingen tävling som man vinner. O om jag ska behöva "vinna" dig så kan du räkna mig som out of here. Vill att en person ska gilla mig för den jag är, inte för den personen jag måste vara för att vinna priset. 

Ovido - Quiz & Flashcards