TailsQue

Alla inlägg under april 2011

Av Johan Palm - 30 april 2011 21:19

Glömde i förra inlägget. 


Grattis JEAVLA Valborg på er




Valde orange text för det ska symbolisera eldarna som ska brinna idag. Coolt vah?


// tails

Av Johan Palm - 30 april 2011 20:56

Varför stämplas det som dåligt att välja att sitta hemma på valborg? Lixom...Valborg har sina rötter i häxor och djävulen...att hålla dom borta eller nått sånt. Idag är det mest att gå ut o dricka sig redlöst full :S. Visst att grilla med sina vänner är jätte trevligt..men det kan jag göra vilken jävla dag som helst...den dagen behöver inte heta valborg :S...Mina vänner skulle fira valborg i Lund och jag kände inte för att dra dit, då jag bor i malmö. Nej det är inte långt o det kostar inte mkt att åka dit. Men jag bara inte ville :P....Är det dåligt av mig :P ?...nej...är det fel?...inte enligt mig...jag kan spendera denna kvällen så fett mkt bättre här hemma själv med hades, ett 4 pack energidryck och mina spelvänner.


Ja just ja....Jag e ju faktiskt en "geek" som samhället har stämplat oss som. Jag föredrar faktiskt att sitta hemma o spela än att gå ut o dricka på en krog. Är jag osocial för det?...anser det vara mer socialt att snacka med mina vänner och andra personer över nätet än att försöka höra vad en person säger på en krog där ljudnivån är fett hög, plus att jag inte kommer minnas vad personen hette eller vad vi babbla om dagen efter. Jag spelar fett mkt och jag är nöjd med det. Jag är såhär och jag vill vara det med. 


på tal om detta. Här har ni nog en av de största anledningarna till varför jag e singel :P. Antar jag...De flesta jag "träffar" anser man e en nörd o väljer att inte ha nått med en o göra. "Du spelar ju för mkt"....hur vet dom hur mkt jag spelar egentligen? Dom läser att jag spelar och antar att jag spelar hela tiden. Jag gråter inte ut nu...nej snarare bara babblar om hur dumma i huvet alla är som inte väljer o lära känna mig bättre bara för att jag säger att jag gillar o spela. 


Jag har min Hades som jag älskar över allt annat, o ja jag gillar min dator med. De två dömmer mig inte för den jag är. Hades älskar mig för den jag e :). 


// tails!

Av Johan Palm - 29 april 2011 15:30

Jahopp!


Ännu en utelåsning :P...jag måste se till o sova omnätterna ^^! Glömde nycklarna när jag skulle dra ohandla...som tur va så behövde jag inte vänta på min min riddare i skinande rustning :P...Malin kom...ellerja...den svarte riddaren kanske hon är ^^! Med rött hår ^^! LAWL! Men tack iaf Malin :P! Fint väder ute med så va helt oki.


Sen hade jag fett vackert sällskap med :P...En person som tydligen följt min blogg adda mig på msn :P...så det var fett trevligt o fördriva min ensamhet med henne :P!. Alltid skoj med nya bekantskaper ^^! Tänkte hylla henne men wtf :P...Låt oss inse fakta här lixom :P...en hylling på min blogg?...Vad gör det egentlgien?...vilken sjuk moralboost för man av de?...inte nån speciellt stor en :P...Menar visst min blogg är ju till majoriteten bara piss o elende :P...varför skulle nån vilja bli hyllad här :P...fast iofs...ja en hylling är ju bätte än att jag ska sitta o klaga över personen istället :P!...


Annars då?...ja jag ska på Tevespels-kväll ikväll :P...nått kren hade fixat...free om man e bonusmedlem så why not?...Ska iaf gå dit för att se vad det är för nått...kan ju alltid baila om jag anser det vara Bullshit :)!..


Nu ska jag skriva lite med en nyfunnen ängel :)!...


// tails!


Av Johan Palm - 27 april 2011 11:41

KAN......INTE.....SLUTA......LYSSNA!!!!!




Av Johan Palm - 25 april 2011 23:41

Oki...detta är bara ett sånt där...jag vet inte varför jag skriver...inlägg. 


Har bara lite tråkigt så tänkte...jag underhåller mer med nått skoj. Vad ska ja skriva om då?...Vet inte exakt...kan ju egentligen bara babbla massa stunt :P...ingen som egentligen kommer anse detta är dåligt...Eller bra för den delen :P...


Jag vet!...jag kan berätta om hur det går till när jag rensar Hades kattlåda?...eller nej...det suger o berätta om...kanske vad jag gjort idag?...men varför vill ni veta det?...jag åt frulle sen bar det av till centralen för att möta Jeff, Deno och Sam. Vi skulle jobba på våran designkarta tills imorn..Vilket ingen av oss egentligen fatta hur vi skulle göra...vi fick iaf köpa ett block med A3 papper så vi kunde göra det...Sen till nån skolgård i Värnhem...för Deno o Jeff ville lira basket...medans jag o Sam satt o skrev kartan...Det gick bra..efter det så drog vi in till stan där vi käka på Subway, han i kasan var ju lite lol då jag knappt hörde vad han sa...Sen hem för att chilla lite på balkongen...sen open sourca Thomas kod till android uppgiften...skicka in den sen lämna in kompliteringen till essän. 


Senare blev det lite Starcraft 2 med Thomas o Jeff...kunde gått bätte...efterdet så vart det panpizza o lite BattleStar s4....nu sitter jag här o ska kanske lira lite mer gejm med Dave. Vet inte vad jag vill lira dock...så vi får se....



Det är min dag i stora drag. Vad det skoj o läsa?...inte det minsta skulle jag tro :P!!


Annars då?...har ju mått bättre men det är saker som ligger bakom det som jag inte vill nämna i min blogg då det är för personligt...men i stora drag så har en nära till mig gått bort...Men jag överlever o går vidare :)...finns inte så mkt mer o göra lixom...jag ska iaf ta en energidryck nu så jag kanspela vidare :)!!!


// tails :)!

Av Johan Palm - 24 april 2011 23:40

Ja...jag skulle bara vilja lyfta fram en person som jag verkligen uppskattar just nu :)!. 


Thomas :D! 


Verkligne en schysst kille :D! Otroligt bra klasskamrat och en dundrans vän :)! Uppskattar verkligen det du gjorde nyss :P!

Så tummen upp 500 ggr för dig :D!


O nej nej!...Jag hatar inte er andra :P...såklart gilalr jag alla mina vänner o klasskamrater...kanske inte alla xD!!!...haha nejdå :). 


Kanske skulle försöka hylla en person i varje inlägg...en hyllning o en dunderdiss? Vad säger ni som läser detta...skulle detta ara nått intressant :P ?


// tails 

Av Johan Palm - 23 april 2011 00:39

Vettni vad som är tummen fucking upp alltså?...mjo...Att jag o Malin gillar att krama om kudden när vi sover :O!! nej det är inte pinnigt eller what so ever!. Det är mysigt?...vem gör inte det ärligt talat?...hålla om kudden lixom är en fett awesome sak o göra. 


Man känner sig trygg utan de fantasin om att det kan vara nån man gillar istället :)...alltid mysigare o sova med nån än sj. Finns en viss person just nu jag vill byta ut min kudde mot :$!!! Tänker inte nämna namn för jag vill verkligen inte göra det för lätt för er fucking läsare :P!.


täntke först...EN REBUS!!...men jag suger på o göra dom :(!...Speciellt här :P...



Nej men åter till varför jag vill göra detta inlägg :P...att krama kuddar ja!!! Fett cool idé!...jag har hållt Malin uppe från sängen förlänge tydligen så ville återgälda det med o säga att hon e fett cool, som jag med e, för att vi kramar våra kuddar när vi sover! Så Dagens Tips för er som vill vara lika coola o fräcka som jag! krama kudden!!...oj nu glömde jag...lika coola o fräcka som jag OCH MALIN!!! ^^!


HAHA!



nej men .... Krama på Malin...Krama på!


// TailsQUe!

Av Johan Palm - 22 april 2011 19:40

Deta är vad jag gör lixom...måste laga mat..hade djupfryst kycklingfile...men tar ju fett lång tid att tina upp...ja indeed. 


Multitasking o slughet finner en lösning...va ändå tvungen o diska stekpannan..Varför inte lägga de i en plastpåse o slänge ner i diskhon med de varma vattnet?...JA!!



Tinat o klart när jag va klar med disken...


Jag börjar bli fett awesome i köket..


// TailsQue!

Ovido - Quiz & Flashcards