TailsQue

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johan Palm - 29 oktober 2011 11:57

Min Mor & Far är bra!!


// Tailsque

Av Johan Palm - 14 oktober 2011 17:41

Att blogga är inget skoj...eller det är roligare än att diska....men att skriva utan att få nån respons är väl typ...rätt lame eller ?.....jag menar....då kan jag lika gärna "blogga" uppe i huvet....Saknar alla idioter som jurgen osv. 



Jag har dock inget o skriva om...rätt mkt är rätt jobbigt just nu...MKt i skolan, mkt tankar som vill en sak men i verkligheten är det inte så lätt att tillåta enns tankar att få som de vill...Mkt skuldkänslor för saker jag BORDE ha det med. Ibland är det fel att tänka på sig sj. Speciellt när man vill nått som får andra att lida mer än vad de behöver. Vilket för mig på ett depp humör. 


Jag har dock idag gjort klart alla 3d uppgifter till skolan. Så det är ju nice...imorn blir det att sätta mig med UNity o försöka få spelet att fixa sig lite med. 


Ja för ni vet ju verkligen vad jag babblar om...det blir så när jag inte uppdaterar vad jag gör...men det är bara booring att skriva det varja gång...Jag läser Interaktionsdesign assholes... 




Ska jag nu skriva att jag hittat nån jag gillar?....Känns som jag gör det i varje inlägg...Så jag skippar de så ni nu inte vet om jag bara babblar smörja eller om jg har träffat nån...O nu skriver folk...ja han har ju träffat nån annars hade han inte dragit upp det o sen förnekar de....well....tro vad du vill asshole för just nu bryr ja mig inte....känns som om jag gillade nån just nu så har jag bara inte tid eller ork eller änns nån lust att träffa nån o gå igenom allt när man dejtar o lär känna varann...jag har för låg livslust för de. (det är där jurgen hade skrivit att jag skulle ta självmord eller nått å han skulle få slippa läsa all denna osammanhängande text....Guuh va han va gullig. 


// TailsQue



Just ja...jag skriver bara för nån hade kommenterat update...nu vet jag inte om idioten va kåt på facebook updates då den kommentera på förra inlägget. men ajajja...här kommer en ny iaf....sug på den för det tar säkert fett lång tid innan de kommer en till....eller det kanske beror på hur många som kommenterar på denna.

Ovido - Quiz & Flashcards