TailsQue

Alla inlägg under november 2010

Av Johan Palm - 14 november 2010 13:26

Dagen började iaf med att vakna o dra till stadsbiblan :)...Skulle kolla på nån utställning och nått game sak med några ur klassen :). Vi vart 3 st av liite fler som sagt att dom skulle komma...Men hur som det var ganska chill. Iaf jag Carro o Malin drog därifrån rätt så snabbt efter att ha insett att detta inte var nån höjdar grej lixom...Drog till Triangeln för o käka o shoppa loss på Classe :P. Malin köpte ett sånt där titthåll :P. I dörren ni vet. Jag köpte en laserpekare till Hades :P...(den blev en hit då han älskar o springa efter pricken :D )!


Iaf...väl hemma igen så vart det stor städning :). Blev riktigt fint när jag var klar :)...För vid ....ja vad va kl...nått iaf så kom Josefin över o skulle kolla liite film :). Så några filmer o lite bullshit talking så åkte hon hem igen runt 22 nångång :). Det var rätt så väldans trevligt :). 


Satte mig o spela en väldigt kort stund med Dave. Typ en 20-30 min :P, tills Malin skrev att hon var så jeavla röksugen. Så jag hängde med upp till macken för att köpa ett pack.

Grejen var vi hade 20 min på oss att ta oss dit. Så när jag väl stängt dörren så inser jag att jag inte har nyckeln med mig. OSIS DUDE!!! Då jag har nyckelkort. Och dörren låser sig automatiskt när man stänger. Det var lördag natt och en utelåsning kostar då 1500kr :). Saftig fraktura sen nästa vecka :D!...bra Johan!. Men så jag förtjänade verkligen att ta mina cigg nu. Så vi gick iaf upp till macken o chakka cigg o sen hem igen för att ringa bolaget som öppnar osv. Kom in av Pedogubben. Satt o snacka om allt mellan himmel o jord till kl 5 på morgonen :). 

Shit det var trevligt o bara allmänt skönt att få snacka ut o se att Malin verkligen fattar hur jag själv mår o att hon inser att jag behandlar det på mitt sätt...bar adet gjorde att jag gilla henne mer. Hon är en underbar vän o ha :). Då hon med har det liite tufft nu, iaf har jag fått bilden av det. Så var det nog skönt för oss båda o bara få prata om allt skit osv :). MKT trevligt o ångrar absolut inte att jag köpte ciggen med henne igår :D!. Va as nice :).


Imorn blir det filminspelning :D!. Återkommer angående det :)!


Take care

/7 TailsQue

Av Johan Palm - 11 november 2010 11:19

mjo...jag tappa mig som fan häromdagen....ställde min platsbunke som jag har popcorn i på plattan som jag precis lagat mat på...Så ja min spis var ganska härlig o göra rent o skrapa bort smält plats sen :O!. 


Hur som...veckorna flytter på bra o tiden går snabbt. Jag själv mår inte bättre än sist jag la in ett inlägg. Men jag försöker inbilla mig att det är oki :)...vilket funkar :). Inget stör mig med o dalta med "hur e det med dig" osv...visst...vissa av er gör det o vissa av er blir jag glada för ni visar att ni bryr er...men andra är bara jobbiga. 


Hade en rätt så patetiskt diskution igår med en person....tjaffsa om det mest larviga ämnet. Gjort är gjort o bättre o säga som det var än att de som blev utsatta ska gå o vara sura o larviga :O. O jag skrev det i början..."orka göra en stor sak av detta"....o tillslut blev det de. Men jaja...Skit samma...avsluta det sen med ett stort PUNKT SLUT! xD!


Hades har ju iaf inte blivit ett piss lugnare efter kastreringen. Snarare tvärtom...han har blivit mer galen...han e den mysigaste katten jag vet typ när han väl vill mysa...men är han på bushumör så kan inte änns superman stoppa han!!! 


Just ja!...stora nyheten för er loosers som läser denna blogg. Slutade röka för ett tag sen :). Gått en vecka utan cigg nu...nästan exakt en vecka när jag skriver detta inlägg faktiskt :)!. 

DOCK!! Märktedet igår...när jag blev så jeavla sur på denna person som envisade med att tjaffsa vidare. Att jag skulle kunna behöva ett reservpaket. IFALL jag blir så uppstressad. Plus att jag inte mår tipptopp just nu. Vet att det är dumt o köpa ett paket...Men jag ska fundera på det underdagen. känner lixom det att det vore nice o ha IFALL!. Då de hjälper mig varva ner mig sj :O!. 



vad mer vad mer?...vet inte.....Ska snart till skolan...bussen går om typ 30 min typ. Slutar sen vid 3...då blir det att stanna på citygross på vägen hem o inhandla massa saker. Har egentligen inte cash till det men jag måste ju ha mat va fan!...Då det kommer en räkning snart. Men hades o jag måste ju få mat så jag tänkte...maten köper jag o sen ber jag mina föräldrar om hjälp om jag inte inner få studiebidraget innan sista betalningsdagen på räkningen!



Nu tänker jag inte ödla ner tid här...O jag vet...jag suger på att uppdatera...men va fan...orkar ni verkligen läsa allt smått som händer?....ska jag skiva varje dag typ...nej idag drack jag te med blåbärssmak?...wtf....lixom jag uppdaterar lite ibland sådär :P!


/7 TailsQue

Av Johan Palm - 5 november 2010 16:04

Just nu så är det inte så bra. Lixom. Vet inte varför...varför jag änns bloggar om det. För det hjälper ju inte ett piss. Förutom att alla noobs som läser detta kommer fatta att det är piss för mig just nu...vilket inte är så skoj för då kommer alla typ...Men hur e det Johan?...hur mår du osv. O jag kommer ju svara jamen du vet det är oki. Det är lugnt. Mjo...sure att det är, men det är ju upp o ner som en bergodalbana för alla ibland...så man ska ju inte se det som världens undergång...det gör jag inte heller...försöker vara glad o försöker inte visa nått till andra...Men ibland så går inte änns det. Speciellt när man kommer hem o sitter sj. 


nvm

Ovido - Quiz & Flashcards