TailsQue

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johan Palm - 31 augusti 2011 21:55

What's the deal with facerape update?. Folk som uppdaterar deras facebook status varje timme med hur lyckliga eller nedbrytna de är!. Räcker de inte med att säga det en gång?. Lite jobbigt att hela tiden läsa: 


10:00 - Anna är LYCKLIG!!


11:00 - Anna är olycklig T_T!!!


12:00 - Anna är SUPER GLAD!!!


13:00 - Anna vill bara DÖ :( :( :( </3!!!!



What's the big deal?. Sen så frågar man varför o allt är så hysh hysh då...hemligt och jag inte ska lägga näsan i blött typ...Men skriv då för fan inte allt på facebook där alla kan se de. 



Kan redan nu se kommentarer om de nu kommer några...Att jag kan ignorera statusar etc etc. Jag blev ju vän med personen för en anledning. Men kanske inte vill se den eviga uppdateringen av hur glada o lyckliga de är eller hur trist livet är hela tiden.



// Tailsque

Av Johan Palm - 21 augusti 2011 19:12

Alltså sheena.


Jag kollade just klart filmen priest. om ni inte sett den så rekomenderar jag den stort....hur som ska inte avslöja nått om filmen i sig. Men bara för skoj skull skulle jag kolla vad den fått för betyg på filmtipset. Jag är en sån person som skiter i vad kritiker eller andra säger om en film. Tar tips osv men lixom jag ser filmen om jag vill se den lixom. 

Det man ser på filmtipset är användare som kommenterar samt betygsätter filmer. Så det är bara vanliga svenssons som säger vad de tycker...men folk försöker vara så jävla ubermäktiga o ska kunna allt om en film tydligen :S...Alla klagar på de minsta de anser störigt med en film. Inte nu enbart priest, utan alla filmer. Jag minns nu varför jag tog bort min användare där ifrån. 


Stör mig väldigt mkt på folk som ska klaga på varje liten detalj i filmer...visst jag kan vara likadan ibland. Sheena det är en jävla film lixom. En film....vill jag att det ska vara så verkligt och lixom bra story så behöver jag ju inte kolla på filmer, utan leva det verkliga livet. 


Samma sak med spel. Folk som klagar på att det är overkligt. shit...spela inte spel utan lev irl istället. 

Har en polare. Tror inte han läser denna blogg, o om du gör så sorry, men ja...du kna ta sannignen. Han klagar på alla spel som...är overkliga och för "snabba". Ta css tex...detta är en ADHD spel i hans ögon...why? Det krävs så lite hjärnkapacitet för att spela det enligt han. Bara springa runt o skjuta folk. JA vissligen. Däremot är ARMA serien ett fett bra spel. Men det är samma grundprincip. Visst du kan göra mer saker i ARMA osv. Men arma är en simulation. Anser att det tar de roliga ur ett spel. Ett spel får vara orealistiskt. För i arma kan man tydligen inte hoppa....om det inte är öven ett staket. 


klaga klaga o klaga. Jopp...det är min blogg.. 



/7 TailsQue

Av Johan Palm - 20 augusti 2011 20:10

jopp jopp...menar...jag gillar inte direkt nån av städerna...Malmö är dock mitt hem nu. Men min familj bor...ja mestdelen av den bor i Linköping. 

I Malmö finns alla klasskamrater och vänner. Linköping finner jag....hmm...1 bra vän som....faktiskt har träffat mig i sommar, när han inte jobbat. Ni andra bor på okänd ort...menar jag har mina polare som har familj i lkpg som jag träffat...men ni som jag bor inte där egentligen....hur som....Om sanningen ska fram känns det skönt o komma tillbaka till malmö. Slippa allt bullshit. Jag kanske inte ansträngt mig o träffa folk så mkt...men vissa prioriterar lite wierd i mina ögon...aja de ville tydligen inte träffas innan jag drog tillbaka till Malmö...Nästa sommar ska jag stanna kvar i Malmö för skulle kunna tippa på att det är fett roligare där. Fan hade kunnat tillbringa fett mkt tid hos Jeff lixom...


finns såklart två sidor o detta är min...jag är inte perfekt o legat i för att försöka träffa de ja vellat...men det krävs två för att kunna träffas. 



// Tailsque

Ovido - Quiz & Flashcards