TailsQue

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johan Palm - 31 oktober 2009 16:17

Nu sitter man här o försöker få till sin nya älskling :D...köpte en Nokia 5800 Xpressmusic häromdagen...FETT NICE MOBIL!!! FETT VÄRD MED!!


Har så jeavla bajs ont i ryggen så det inte är sant. Jobbet tog död på den. Jobba övertid i torsdags med. "nej men kl 19:00 ska det vara klart". Jamen sure :P...01:30 vart det klart :P...Bra där :D!. Men nu är man arbetslös igen :). Det känns skönt på ett sätt. Har så mkt nya spel o stuff på datorn man måste testa. Ska nog ner till Malmö nästa helg med. Fast vi får se om det blir av. Det krävs två viljor och dom ska ju helst vara samma. 


Left 4 dead 2 demot har ju släppts för oss som förbokat det via steam...FETT BRA SPEL!!..längtar som fan tills hela kommer nu!. Me LOVE!


Nu sk jag pilla mer med min nya fån för att få allt o funka...vilket det inte vill...sämsta med dessa moderna mobiler är att det ska var aså himla High-tech.


/7 Pirana

Av Johan Palm - 28 oktober 2009 23:34

Erik o thomas sitter o shotar för dom e depp för att Demot inte kommer. Galna Norrmän alltså...snackar med dom på skype o hör hur dom onyktrar till mer o mer :P...detta kan bara sluta på ett sätt...


Whisky shot race :O!.  En shot varje kvart är det sagt. tills demot släpps...detta kan bli.....intressant.


/7 pirana

Av Johan Palm - 27 oktober 2009 23:34

Släpptes egentligen kl 21 ikväll...men blev inte så!...För nu ska det släppas imornbitti vid 07!!!! Fett ovärt!


Ska sova snart iaf...för ska skjutsa far till jobbet imorn med :O!!..:Så ska testa demot då :D!! hihi :P...jobba morn med :P


Samt att jag fortfarande inte är sjuk ;)!


/7 pirana

Av Johan Palm - 27 oktober 2009 11:29

Ännu en härlig tisdag right :)! Fukkit :P


Ska dra o jobba snart :P...yippi...kommer bli booring idag tror jag...eftersom det inte finns nått o göra antar jag. Men iaf...Johanna drömde tydligen om mig inatt...jag drömmde om henne med (A). Vågade bara inte säga det till henne :).


Annars då?...LEFT 4 DEAD 2 DEMOT SLÄPPS IDAG FÖR DOM SOM PRE-ORDRAT!!!! FETT NICE!! kl 21 inatt kommer det....hoppas jag inte jobbar då :D...Eller iaf att dom andra väntar :D!!


Sen V. Jag skriver detta här för jag vet att du läser min blogg när du kan. Du är aldrig inne på msn, jag får inte ditt nummer så jag kan varken sms'a eller ringa. O även om du lånat en mobil så antar jag att det är krissans. O hon verkar ju hata mig för nått jag inte änns vet varför?. 

Så iaf...du kna inte bara komma o skriova en gång i månaden o hoppas jag finns kvar...Det var du som dumpade mig. 

Älskar dig o hatar att jag gör det ibland...För du verkar veta det. Att så fort du skriver kommer jag som en liten hund till dig. Se till att vara mer aktiv....menar. Du kan inte bara droppa in i mitt liv en gång i månaden o tro att kärleken håller i sig :S...Såklart jag finner andra. Folk som vill snackar med mig oftare. Som vill träffa mig. 

Tycker det är fett negativt att vi inte fick chansen. Men du tog den aldrig. Tror vi skulle blivit perfekta för varann. Tror jag fortfarande. Men vill inte känna detta längre. 


Fortfarande inte sjuk


/7 Pirana



Av Johan Palm - 26 oktober 2009 22:27

Nej jag e inte sjuk än Johanna...så fail på dig :P


Undrar om man ska vacinera sig eller inte lixom? Hör ju hela tiden i tidningen o allt att alal är så himla rädda för det lixom. Men vad e dom rädda för?...lite biverkningar?...ont i huvet?..oj det får man ju inte av annat lixom. Så jag tro jag kommer göra det när det väl är min tur. Grejen är ju att det är vettigt o göra det. Läste idag i tidningen att man skyddar ju inte bara sig själv...man skyddar ju sina vänner med...O det är ju såklart median tar upp alla som typ...mått skit o dem det hänt saker med när dom tagit sprutan. Så lixom...dom tar ju aldrig upp de positiva fallen lixom...såklart det kommer avskräcka folk.


Jobbade fullt idag :D!!..ÄNTLIGEN!! Fulltid lixom :D...fett nice :P...hittade egna arbetsuppgifter för det fanns inget o göra lixom :P. Imorn lär det ju var amindre o göra iaf :P..eftersom vi typ...Städat hela lagret idag lixom :D!!...fett ovärt men ändå nice P....tagit 500 olika kaffe pauser i 3 olika fikarum :P!...effektivt arbete lixom :P!


Snart ska johan testa o sova :P...för imorn...eller ja...om 15 timmar typ ska jag jobba igen :P...


Vill ha min nya mobil NU!!!


/7 Pirana


Av Johan Palm - 26 oktober 2009 11:32

Ska snart dra till jobbet igen. Om en timme typ...tänkte jag skulle skriva en liten stund här bara. 


Lite skoj att okända personer kommenterar :P...Vart fan hittar dom min blogg egentligen xD?. Ingen anning :P. Hur som det är bara kul =P.

Det är lixom lite "blablalbalbalbalbablablabla" just nu. Vet inte vad jag ska skriva om osv. Vet inte vad jag ska känna eller skriva till olika personer. Egentligen tycks allt jag säger vara fel. Alltid nån som missuppfattar o lixom helvetet bryter loss. 


Fick iaf min lön nu i fredasgs...fett nice...köpt upp lite av den. Men ändå..lagt undan till resan samt köpt en ny mobil :D.

Ehmm...måste nog lixom sluta skriva nu...finns mer jag vill skriva om. Men kom inte på det jag egentligen vill snacka om. Hjärnsläpp :P!"!!! Men som sagt...ska dra nu snart så vill hinna käka frulle o hitta mina kläder :O!. Så vi hörs väl nästa gång jag känner för o skriva antar jag :P!!


/7 Pirana

Av Johan Palm - 25 oktober 2009 00:49

ALLA SOM LÄSER DETTA ÄR EN KOSSA....O DOM SOM INTE KOMMENTERAR ÄR BÄVERPUNGAR!!!



// Pirana

Av Johan Palm - 24 oktober 2009 15:17

Sådär ja. Nu har vi äntligen orkat ta oss till datorn o denna sida. Tänkte skriva lite :D...är ju det man gör på en blogg har jag hört :O!.


Igår efter jag slutade jobbet så ringde tobbe till mig o bara nästan tvinga ut mig på krogen :P...Så efter jag varit i tornby en stund...(köpte lite nya kläder o dricka på systemet) O käkat med far. Så drog jag hem o fixa mig...Sen så tog tobbe o jag bussen ner till stan...hitta johan på 55'an...iofs för vi sa att han skulle dit :P...Men iaf :P...satt o tog lite gottigott :). TOBBE DRACK JÄGER!!

Det var fett nice iaf :D. Hade riktigt skoj :). Tog sista bussen hem o satte mig vid datorn o börja lira lite gejm med Thob o tobbe. Var väl oki tyyp. 


Sen vart jag så jeavla trött vid halv två...så jag la mig :O!. 

Idag så vettifan vad som händer. Ska väl typ chilla lite :)!. O skriva klart denna blogg. Kankse kolla nån film eller nått...O är ännu inte sjuk johanna. Så du har fail än sålänge! (tro inte hon gillar mig längre...eller lixom, hon gjorde väl det inte heller. Tror hon tycker jag e konstig. Hona knaske har rätt med iofs =(. Man måste lita på sina känslor. Eller så leker dom med mig igen :(!)


/7 Pirana

Ovido - Quiz & Flashcards