TailsQue

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Johan Palm - 21 mars 2011 12:47

Blir alltid så himla överhyper glad när nån lämnar en kommentar eller typ...what evva här lixom. Då vet man att folk läser, dock så skiter jag i om folk läser eller inte då detta blogg inte är nån nöjes fucking blogg. Denna är om just mig o mitt typ...liv. Sen om folk vill läsa o bara allmänt skratta åt mina bedrövande stunder är upp till dom.


Men PLS lixom...om man ska lämna en kommentar eller som nu sist...en fråga. Fan skriv vem ni är iaf så man kan svara er normalt. Va ingen dryg fråga så blev mest bara sur för den som skrev den inte våga säga vem som ställt den...O hur skulle jag kunna skriva om nån jag inte vet läser denna blogg :P ?. Haalllååååååååå...knäck nötskalet du sitter i så ser du ljuset mkt bättre :P! Fuck va filosofiskt jag lät :O...


anyway nu när jag ändå har börjat skriva så kan jag lika gärna upptadera den right?. Eller hur lixom. Mjo så jag mår bra bloggen...det är fett dåligt väder o jag måste till rocent Tobak idag för att hämta min bok. Men jag vill inte så funderar på att gå imorn istället :D...låter mkt bättre enligt mig. 



En sak som e fett värd att nämna faktiskt...Varit rökfri nu lite mer än en vecka! O då har jag inte änns haft probelm att sluta. Visst det har varit stunder då man bara sett en film o dom tänt en cigg i filmen...o ja bah har lixom...mmmm hade suttit fint med en sån nu..men jag för det mesta har inte vellat röka :O...känns wierd att inte vilja längre. Eller jag vill men ändå inte. Jag o thomas har satt ett vad på om jag röker så får han 50 kr av mig och detsamma om han äter omnom!! dvs kakor o onyttigt shit! Jeff ska få bitchslappa mig om jag röker. Karin sa nått om att jag skulle betala henne 1200 kr om jag rökte...men fatta inte varför för jag fick inget av henne om jag klarade o inte röka. Men hon ville väl ha den där diselkjolen soooo fukking bad :P...


vad mer?...inget just nu...ska skriva lite essä o börja på projektrapporten denna vecka :D!


// TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards