TailsQue

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Johan Palm - 22 mars 2011 23:18

Jag väntar inte på många personer. Nej de gör jag inte.....bara så ni vet.


Satt o lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA....bästa effekt, headphones :D...jag fick gåshud!


sen till min mystiska vän. Eller jag vet ju inte ett piss om du är min vän eller nån som bara...jag otroligt hatar! Men jag lovade en hyllning. Dock så skulle jag inte påstå att du är den bästa. Kanske inom nått område men då skulle jag informera att du använder helt fel ordval. Så Mr mystery guess, SALUT!


Annars inte så mkt. Ingen speldag idag. nej det var inte något, ja skulle inte spela idag. Skrivit essä och fick reda av facebok att min syster fått egen lägenhet...vilket är fett cool...mor o far ska bo ensamma i den villan. Härligt...men lite worried för hundarna...hundvakt dags kanske. Men dom löser säkert det där...kanske dags att sälja huset?


haft the bigbang theory maraton senaste dagarna...snart sett de två första säsongerna. 


inget mer o skriva då jag inte är på tipp topp humör. 


// TailsQue


Av Johan Palm - 22 mars 2011 10:21

Naee va hemskt!!! Att vakna med Hades Klor rakt mellan tårna :O. Bara för jag rörde benen o han var fett busig. Nice nice. Klippa klorna idag?...Kanske skulle vara nått.

Ovido - Quiz & Flashcards