TailsQue

Alla inlägg under december 2009

Av Johan Palm - 29 december 2009 20:13

SHHHH!!!! Min älskling ligger o sover i min säng! <3<3<3.


Hon har varit här i lkpg sen söndags. Det har varit hur mysigt som helst! Vi har gjort en hel del! Det har varit helt FUKKING underbart!. 


Min Älskling är den bästa som finns. Men jag vet att alla säger så om sin partner...Men oki....om jag säger att min älskade är den bästa jag vet då ^^. 


Ska nog gå o mysa lite med henne nu :) <3. 


/7 Pirana

Av Johan Palm - 24 december 2009 10:53

Kändes väl rätt att skriva ett inlägg idag...O önska alla en god jul. Men egentligen :P ?...Detta är bara en helt vanlig torsdag :P Känns inte som om det är nått magiskt som kommer hända :O. Lixom....Vi firar denna högtid för att en pojke som föddes, som senare skulle dö på ett kors. Lixom...vart kommer Tomten in i den storyn?...O varför ska man äta sig tjock o dela ut julklappar?....Så Bullshit på den kristna "jul"tron. Men iaf. 


Ska snart gå ut med hundarna innan vi drar till min Farmor o Farfar. Där ska jag äta mig negertjock o ha trevligt med släkten. 

Sen ikväll ska jag testa ett av de nya spelen jag köpte via steam igår :D...julrea som de va o allt :D..


Men iaf...hoppas som sagt ni får en trevlig julafton. 


/7 Pirana

Av Johan Palm - 21 december 2009 19:28

Nu har äntligen min bror o hans brud kommit hem till oss :D. Stannar några dagar iaf :).


ikväll blirre Avatar med grabbarna...utan dave dock :(...Dom andra ville inte vänta...ibland känns det bara som om jag är den ända av oss fyra som tänker på andra :O. Men jag lovade dave att han o jag skulle gå på bio när han kom hem med! Cuz dawe is my brohoo. 


Tatuera mig idag med :D...vart fett värt! Dock tycker jag nu i efterhand att den skulle kunna varit lite större...men ska inte klaga! Det duger gott o väl :D!


/7 Pirana

Av Johan Palm - 17 december 2009 17:26

Nu var det ett bra tag sen sista inlägget skrevs...Men iaf. Har varit lite mkt o tänka på senaste tiden.


Har ju varit julshoppande osv. Samt MKT spelande ;)! 


Idag har jag iaf bokat en tatuerings tid på måndag :). Så äntligen kommer min fina fågel bli märkt på min underbart "fina" kropp xD!! Vill vara extra fin när min älskade kommer till mig efter Jul :). Plus när min bror kommer hem på måndag med :)! Mamma och linda säger att jag börjar likna Daniel xD!. När andra skulle bli sura för att dom liknar sina syskon blir jag tvärtom glad :)!...Min bror är som min idol <3. 


Pappa bokade tom biljetter till LHC matchen den 28 tror jag det var. Så om min honeybird kommer då så ska hon följa med :D!


Fick ett jätte roligt mail idag med :). Voddler invite :D!!! SWEET!! Gå in på voddler.com om ni vill veta vad det är. Kan ju säga att det är som Spotify fast film :D!! Fett värt :D


Dixie mår inget bra heller :(!!...Börjar bli orolig för henne :( <3!!! Saknar min gamla dixie som vart så himla glad när man kom hem...nu ligger hon bara i sin korg o mår dåligt :(. Synd om henne..Vi ska avakta några dagar o se om det blir bättre...annars åker vi till vetrinären med henne <3. 


Älskar dig J <3<3<3<3


/7 Pirana

Av Johan Palm - 8 december 2009 17:58

Nu är man hemma igen...eller ja...kom hem igår tek sätt. Men jag orka inte skriva då :P...


Som vanligt har helgen nere hos min bejby varit helt fukking underbar! O som vanligt går det inte att se bio i Mamlö :P...men det var skoj ändå...vi såg den där nya skräckfilmen...paranormal nånting. Fett bra. Tom jag blev lite scraiy. Eller rädd blir man inte, utan man blir mer lixom...panik. typ...Som i blairwitch, samma känsla typ. 


Men för övrigt är det fett värt!. Jag hatar bara att jag bor så långt bort...visst har jag sagt att distansförhållande är nått jag klarar...o ja..jag klarar det. Men min ängel tycker det är jobbigt, o det gör ju jag med då. Men detta kommer hålla, hoppas jag på iaf!

Ska försöka se till att kunna komma närmare henne snart :) 


Snart Jul med då :)!...fett ironiskt. Måste ut o kolla lite till familjen :P


/7 Pirnaa

Av Johan Palm - 5 december 2009 16:47

Japp :D:D:D:D!!!


Nu ligger jag hemma hos älsklingen :)...Ska snart käka Taco :O...fett värt :P...sen vet jainte vad vi ska hitta på. Skulle egentligen gått på stan idag, men vi hade det för mysigt att sova så det blev lite sent :P. Men det får bli imorn det där med stan :P...Bio tro jag vi skiter i med ikväll...En julsaga vi ville se slutar ju fan gå as tidigt här nere :P...om inte allt vore som i lkpg xD!!! Där fåglar kvittar o gummor haltar :P...skämt o sido...det är fan fett värt o sweet o vara här nere. O pricken över i't är att jag får tillbringa all denna tid här nere med den mest underbara person jag vet!!! Fett vad jag älskar Johanna alltså!! Det bara pirrar i kroppen varje gång vi gör nått tillsammans <3<3<3. Johan = lycklig med sin Johanna!!!


Träffade johannas polare Anna igår med...rätt så trevlig tjej. Glad att johanna har en sån trevlig tjej att umgås med faktiskt. Riktiga vänner är svårt att få tag i. Äkta vänner som inte backstabbar osv. Som jag brukar säga. Hellre få äkte vänner än massa falska. Hon hade två STORA hundar med. Påminnde om Dixie. till sättet som var på dvs..VÄLDIGT kontaktglada lixom...nu är det ju iofs så att dixie är en liten knähund o inte högra än knäna. Men dessa var fan HUGE!!! MEn mysiga :)!!!



Nu ska jag försöka klara lite Goldminer :O...Sen blirre käk :)...kanske iväg o hyra en film med...team America maybe :)!!


/7 Pirana

Ovido - Quiz & Flashcards