TailsQue

Alla inlägg under september 2009

Av Johan Palm - 30 september 2009 18:20

LAWL!!!



Skulle vara väldigt skojigt om du ville nämna ditt namn istället för ett fjuttigt "!". Skiter i om du är en nära vän. Nära vänner är inte så patetiska som du o inte skriver sitt namn. 

När jag skrev att jag ville att folk skulle kommentera så var det för o se vilka som läser o vilka som ja...bryr sig. Vill inte, tyvärr patetiska groda, inte ha kommentarer utan namn :). Sen om du skriver att jag e en "Attention whore" så visst :). Tyck vad du vill :P. Skriver du ditt namn så ser jag att du står bakom det du säger :). Inte för att du är för feg o gömmer dig bakom en sten. Nog om dig din svettiga bäver pung :P!!


men men :P...borde jag bry mig?...Nope :P...Orkar verkligen inte ödsla tid på personer som ni mer :P...Johan har fått upp ögonen för en person. Tänker inte säga mer nu eftersom bloggar kan var aså vilseledande. Var hos tandläkaren idag :). Lagade min trasiga tand...ni som vet, vet ju helt enkelt :P...men ni andra :P...fick en tand utskjuten på ett airsoft spel förra sommaren :P...*POFF* sa det :P o jag spottade ut delar av tanden :P...fixade den i skövde under lumpen tiden, men dom där gjorde ett så jeavla dåligt jobb...här i linköping verkar dom iaf kunna sina saker. mkt bättre jobb. O så har jag börjat gilla att gå till tandläkaren nu :P. Det är rätt chill...har ju fått nya tandläkare...alla har varit as bra :)!.


Men på nått sätt har jag blivit mkt gladare varje morgon :) (det är nog för att jag börjar bli nykär igen :$). O en sak till :)!!




ME LOVE SPOTIFY <3<3<3<3


PS. Jag valde o stöda rosa bandet. För en person som betyder väldigt mkt för mig, berättade en gång att hon hade bröstcancer. O jag vill visa att jag bryr mig otroligt mkt om dig!! Älskar dig så otroligt mkt. Du vet vem du är!! DS.


// Pirana

Av Johan Palm - 29 september 2009 16:37

Satt o lekte med Photoshop igår...O FY!!...helvete vad jag blivit...jag vet inte om jag ska kalla det sämre...har ju exakt hur jag vill ha bilden i huvet...men det blir bara inte så :(! Vet inte om jag håller på o tappa känslan för det :(....jag var ju som bäst när jag hade Victoria...hon fungerade ju som min inspiration när det kom till photoshop.


Just nu har jag ju ingen :(. Det är ju kanske det som gör så att det går så javla piss dåligt...ingen anning faktiskt.


Börjar längta tills olika saker. En sak är ju sommaren nu...när vi ska åka bort bara vi grabbar...fan va skoj det kommer bli!. Två veckor på en solsemester!!! Fy fan va nice! 

En annan sak är ju slutet, börjar bli trött på att leva nu...inte för att det är tråkigt...eller kanske det är de är?...inget som händer...samma skit dag in o dag ut...vill ha nått o kämpa för?...nått som är värt att kämpa för...inte bara att få ett jobb....ett jobb är ju samma sak som detta....samma sak hela tiden. Visst ger det tillbaka cash...men det är inte det jag e ute efter. 


jag vet inte riktigt...orkar inte med bara...visst...många tror ju det är tomma ord. Kanske det är oxå... Vi får väl se vad som händer. 


// Pirana




Av Johan Palm - 29 september 2009 00:28

EN KOMMENTAR!!! YEI!!!! O det var kuksugaren Jurgen med!!! FETT VÄRT!!


nog om det...tänkte uppdatera lite...visst suger det som vanligt...eftersom jag sitter här o inte i ett fett palats med massa prinsessor som kan göra allt jag vill att dom ska göra :O!!!...Men jag lever...hey det är väl det viktigaste?...om jag visste vad jag skulle leva för dvs :(!...För dig? Bevisa att jag betyder det så ska jag leva upp till alla dina förväntningar! 


Sorry för alla sms till vissa personer...men det är så det ligger till!!! Jag vill inte sabba nått...o jag vet typ inga av er bryr er inte änns om dom. Eftersom ingen svarar typ. Visst det gör inget. Spelar ingen roll...Dör man ensamn så slipper nån lida när man försvinner :)!. Så kan man ju med se på det :)!


O nu till er alla som läser denna cp blogg som inte heter Jürgen. ERa jeavla patetiska kossor...ingen av er kan ju inte änns lämna en kommentar!!! En av mina spelpolare som jag inte änns känner så jävla bra kommenterar bätter än er personer som jag ska kalla mina närmaste vänner eller bekanta...eftersom jag INTE VET VILKA NI ÄR SOM LÄSER!!!... Kan ju egentligen bara ta bort den o inte skriva längre. Suger ju o skriva till sig själv typ...Vissa säger att dom läser för att följa upp på mitt liv. Men eftersom ni egentligen inte kommenterar så kan ni ju inte bry er direkt?...lawl på er alltså...säger ju bara det. 


// Pirana

Av Johan Palm - 27 september 2009 02:46



Fettvärt!!!



Davve hade ju kommit hem från Karlstad Denna helg...Så vi passa på o dra ut på stan :)...Det var ganska så oki...nej jag menar....det var FETT COOL!!!


vi börja kvällen hos mig...spelade lite WiiFit och drack lite. Fettnice. Sen så drog vi iaf ner till stan o först Bowla, tog en öl. Sen efter det gick vi förbi biljardhallen. Så vi drog ett parti biljard. Dock så servera dom inte alkohol där. Vilket sög. Så det vart nästan nyktert. Men efter det så drog vi en sväng till krogen. För att sitta o chilla o snacka lite på en Öl :D. Det var fan fettvärt :)!. Snacka lite om nästa sommar osv :). Ganska så niceiga planer vi koka ihop :D!. Sen efter det så drog vi hem till mig igen för att bara chilla o spela lite Wii igen o sen drog vi fram mitt gamla Sega 8-bitars för att lite lite oldschool :D...Fettnice det med :D...nu har dom dragit hem o jag sitter kvar o skriver denna blogg. Det var iaf en helklart härligt o lyckad kväll :)!...


Imorn blir det kankse o ringa davve igen för o bara se om han o jag kankse kan hitta på nått igen...eftersom han drar tillbaka till ksolan på kvällen...vi får se vad vi kna göra...Eller så för det bli en schysst dag med mys (ensam dock) Med film o stuff. Absolut inget fel med det...förutoim ensamn delen :P...eller så kanske det är nån som vill joina...aldrig fel med sällskap. Beror iofs på VAD det är för sällskap :P...


Nu ska iaf JohanSova lite. Så vi hörs imorn antar jag :P...eller nått i den stilen...Kyssar o Peace out!


// Pirana



Av Johan Palm - 23 september 2009 17:00

JEavla Cp lagning på tanden gick sönder idag :(!! Så nu sitter jag med en halv fucking tand igen :(!!! Jippi typ. O den e vass så jag skär mig i överläppen hela tiden :(!!


Jeavla skit!!! Måste jag ju ringa tandläkaren. O hoppas nu dom sa sanningen när dom sa att detta skulle ingå i den där jeavla grejen jag gick med i. Allmän tandvård eller vad det hette. Kommer fan inte ihåg :O!!


Vi får väl se! Jeavla helvetes skit!!!


// Pirana

Av Johan Palm - 21 september 2009 13:38

Nu är det dags igen för en vanlig måndag. Snart dags o dra till jobbet o jag har inte käkat frukost. Kollade på brödet o det gick ut idag...så vågade inte ta nått...visst att jag inte är så jeavla petig när det gäller mat o så. Men aldrig att jag äter mögligt bröd :O!


Annars vet jag inte om jag känner mig bättre till mods än de senaste dagarna. Vill fortfarande bara gå o lixom, typ bara gå o försvinna. Ska köpa upp min lön sen nästa månad sen gå o begrava mig typ. Eller så ska jag ta den lönen o lämna er alla. Ja...ska spawna lite på den idéen. Ska ta med mig dig bejby! vill ju iofs inte lämna dig <3! 


Vi får se vad framtiden tar med sig! 


Måste fan ner o äta nått innan jobbet. Annars kommer jag fan dö!. Iofs vore det inte en sån dum idé =/!


// Pirana

Av Johan Palm - 20 september 2009 17:56

Är grymt seg i hela kroppen o ryggen har inte blivit bättre direkt. Vet inte vad jag ska hitta på eller göra eller nått...Önskar jag kunde åka upp till en person....ja du vet vem du är. Men jag kan inte det just nu :(. Plus att med den historiken vi två har så :(....Men jag VILL!!!



Dataspelen är mina vänner just nu <3. Patetiskt hu o.O


Ska gå o skära upp handleden..


/7 Pirana

Av Johan Palm - 19 september 2009 19:27

Ännu en helg spenderas med att sitta framför dataskärmen. 

Vissligen skulle jag kunna försöka mer o umgås med nån. Men de jag frågar kna inte eller så vill dom inte. Visst så tar det ju inte livet av mig att sitta här. Det gör mig bara mer tillbakadragen :(! 


Förstår mig inte på människor egentligen. Vissa lovar o säger att dom vill ses o allt. Sen andra dagen så är det helt annorlunda. O jag ska inte skriva att jag är trött på livet i alla dess former. För det är uttjattat. Men jag blir bara så trött på o leva ibland...överväger strångt ibland den snabba utvägen, den enkla o den som lämnar allt o alla åt sitt bullshit lixom. 


För egentligen, vad är min roll i det stora livet?. Vad jag vet så är det inget viktigt. Inte vad jag sett iaf. Menar, jag tror inte på nån gud eller nått. Ser inget ljus efter livet. Ser inget ljus i detta liv heller för den delen. Egentligen fattar jag inte varför jag fortfarande andas. Det är väl hopp antar jag...hopp om att nånting bra ska dyka upp. Nått bra som inte rådissar mig varje gång man frågar. Nått som jag kan vara glad runt om. Men det är väl o ta i antar jag....Det ända jag har som uppfyller de kraven just nu...det är datorn. Vilket gör mig mer tillbakadragen från det verkliga livet. Vilket göra att jag kommer gå under snart. Kommer antagligen nåndag snart i framtiden ta den snabba o enkla vägen ut ur denna skit. 


O nej...jag skrev inte denna blogg för nåns jeavla sympati. Vill inte ha masas kommentarer där det lixom står att jag själv sätter mig i den sitsen osv. Att jag ska tänka på alla som bryr sig. Ingen har ju änns kommeterat denna blogg än. dom som bryr sig :P...lawl.  jag kna räkna er som "säger" att ni bryr er på en hand. Ironiskt va?...har egentligen inte många riktiga vänner!. Eller om jag tänker efter såp har jag väl inte nån. Inte en sån vän jag skulle behöva just nu. Menar lixom. Behöver en vän som kan komma hit NU o bara snacka o chilla. En polare jag kan lite på o förstå vad jag menar. En vän jag kan lägga huvet på axeln och "gråta ut". Tala ut o bara snacka om allt skit. Men ni jag har bor sålångt bort o kna inte bara komma lixom. Så jag får klara mig själv :(!. 


// Pirana

Ovido - Quiz & Flashcards