TailsQue

Alla inlägg under juli 2010

Av Johan Palm - 31 juli 2010 16:42

Ikväll blirre fanimig B O W L I N G !!!!! Fett skoj det lixom :D...dricka lite hos dajvidmän!! Sen ut o slå några Strikers. Sen får vi se vad det blir :D. Fett nice lixom :D!


/7 Tailsque

Av Johan Palm - 30 juli 2010 13:35

Snart smäller det som jag väntat på nu i en jätte lång evighet känns det som. På Måndag kommer min underbaraste vän Veronica hit :D. Fy fasiken va skoj vi ska ha det...hoppas jag :D. Men kan ju hoppas vädret tillåter en att hitta på lite saker utomhus. Annars får man väl bunkra upp sig framför film lixom. Men det är ju booring i längden. Nej nått skoj kommer vi hitta på :D. 


Va på ikea igår o införskaffa massa saker till lägenheten :D. Vispar osv :P. Skoj skoj :D. O jag har köpt en egen vattenkokare så jag kan dricka TE :D!!!! WIEE!!! Me liky liky :D. 


Idag blir det inte så mkt på schemat. Det är fredag o det är lixom...pissväder. Så antar att det blir lite gejming senare sen. Imorn kanske jag skulle på bio med boysen o sen kanske ut en sväng på stan. Vi får se hur det blir lixom :). Måste kolla börsen me lixom. Då jag handlat rätt mkt stuff till flytten. 


/7 Tailsque

Av Johan Palm - 27 juli 2010 13:38

Fick nyss ett riktigt skojsigt telefonsamtal. De ringde från militären och undrade om jag var intresserad av att bli förare i en anställd Eskortpluton. Dvs bli yrkessoldat. Såklart intresset finns o allt sånt. Menar det är ett rätt nice sätt att leva på. Allt är nästan free för en. Man har ett fett bra jobb som förare i en eskortpluton. Om man inte hamnar i strid dvs då gäller det att kunna köra osv. Men lixom. Jag var fett nära på att tacka ja. För jag har funderat länge på att söka osv. Men nu är det ju så att jag har kommit in på högskolan i Malmö. Så är lite fel tajming. Hade jag inte kommit in hade jag lugnt tackat ja till tjänsten. Bara för att inte gå arbetslös i ett år till. O Siken får klaga hur mkt hon vill på det. Men jag skulle ändå aldrig dö. 


/7 TailsQue

Av Johan Palm - 22 juli 2010 14:28

Minns inte riktigt när jag senaste gjorde ett inlägg?. Iofs rätt lätt att kolla men jag bara orkar inte göra det :P...Skit samma. Idag är mina underbara norska vänner i Strömstad o kör en harrytur. Rätt så synd att man inte bor i närheten så man kunde dra upp o säga hej :). Men men. Det får bli en annan dag :). 


Idag bär det annars av till Nyköping för att träffa Jenny lite. Vet inte hur länge jag stannar men antagligen över helgen. Måste komma bort lite från spelandet. Dock så vill jag ju inte det riktigt. Men lixom. Det är nog bäst så lixom. 

Skulle dock vart riktigt nice med ett airsoft gejm nu ihelgen. Men det blir kanske nog inget av det då jag vet inte om jag är hemma. Vi får la se. 


Måste packa med....lol lixom. Detta kommer bli en lång dag.


/7 Tailsque

Av Johan Palm - 18 juli 2010 11:23

Japp. Idag är det Söndag allrait! Bror drar hem nu snart. Eller inte hem...Upp till stockholm för att träffa Hans tjej :). Han var hemma nu i helgen för vi fira hans B-Day :). 


Vet inte om jag nämnde att jag kom in på utbildningen jag sökt på Malmös Högskola? Hur som iaf. Så kom jag in så jag ska ta o flytta ner till Malmö nu i slutet av augusti. Lägenheten redan fixat. Kommer bli spännande men ändå sorligt då jag lämnar massa saker här i LKPG. Men lixom saker som jag känner att jag skulle vilja gräva mer i. Som tex olika känslor osv. Men iaf.  


Vädret idag är piss. Verkligen piss. Igår regna det med. Men iofs..det är mysigt när det väl regnar...Du vet när det verkline spöregnar. Men är det bara mulet så kan det suga av sig sj lixom. 


Nu ska jag iaf gå ner o ta en kopp te. 


/7 TailsQue

Av Johan Palm - 11 juli 2010 17:54

JAJA...Det är oki om man slänger på fel bana!!


Det var första kastet med...så då är det ju ändå bara uppvärmning. Men efter en shot så vart allt bra :p...3 eller 4 strike gör ju så att det blir bättre :P


Men annars var det en kanonkväll...Såg ju daves mors lägenhet med...Fett nice ställe :). 


Sen har jag badat liite i nya poolen idag...köpt två sånnadära flytstolar. Så man kan sitta o njuta nu :D...


Orkar inte med mer text då det är fett varmt...skyller alltid på värmen nu :P...fett bra ju :D!


/7 Tailsque


Av Johan Palm - 10 juli 2010 15:33

Ja idag är det faktiskt riktigt segt. Sovit dåligt o jag e jätte trött. Vart liiite sent igår....iofs har jag varit uppe längre...men det kändes imorse att det böhövde mer sömn...men det kunde jag ju inte...hundarna vänta.


Men annars idag då?..än sålänge dvs :P. Päronen var o köpte lite saker till nya poolen :). En sån där sittflyt sak. Men ölhållare :D. Kan det bli mer soft lixom :O?...skulle inte tro det. 


Tänkte sätta mig ett tag nu vid datorn o bara chilla runt lite. Vi får se hur länge jag håller mig vaken tills jag känner att en middagslur skulle sitta fint. För ikväll blirre bergis bowling eller nått med Tobbe o dave :D! Plus madde om hon nu vågar följa med :D!


/7 Tailsque

Av Johan Palm - 9 juli 2010 11:42

Du får säga vad du vill Mats! men jag hatar o vara uppe innan 11 :P. Blir fett grinig och blir alltid hungrig då. Men har sämsta matlusten på morgonen!!! 


Men man måste ju offra sig för doggysarna :)!


Läste massa om mitt stjärntecken igår :). Fett skoj o se hur mkt som stämde in på min personlighet :O!!..


/7 Tailsque

Ovido - Quiz & Flashcards