TailsQue

Alla inlägg under november 2009

Av Johan Palm - 30 november 2009 19:40

Nu är man vacinerad och klar då :D!!


Fattar inte folk som säger att det är onödigt o stuff???? Vad tänker dom med egentligen...visst...folk får väl skita i det om dom vill...men vad tjänar dom på egentligen?. Alla vet ju att influensan är sann. Alla vet ju att den finns lixom. Vacinet är gratis....ehmm...vad är det som är så himla onödigt med att ta sprutan?. Lite biverkningar?...Får du inte det av vad som?...lite ont i huvet och ont i armen?. Ehmmm...kna du inte få det av vad som oxå eller?...Jeavla tjuttkärringar kallar jag er isånnafall. 

Men men...alla väljer ju...Tycker iaf att det är fett värt o ta sprutan eftersom det är gratis. Fan man går ju inte miste om nått. Så lixom?...Du förlorar ju inte på att ta den :P. Med den så riskerar du inte att få influensan. Du förlorar väl inte på att inte ta den heller. Men du riskerar dock att få influensan. Visst...alla jag känner är väl inte direkt i riskzon att få det...men man vet faktiskt aldrig...


Jag o älsklingen är iaf skyddade...sen om ni andra dör....jaja...^^ lawl ^^


/7 Pirana

Av Johan Palm - 27 november 2009 21:28

Älsklingen har bokat resa hit nu :D!!...Vi ska fira NYÅR TILLSAMMANS!!! Fett mys!!!

Av Johan Palm - 27 november 2009 00:59

Sådär :D!!


Nu har man bokat en resa till Malmö igen :D!! Ner o träffa min älskling :D!!


Fett värt ju! Men pågrund av omständigheterna så säger jag inte när :P!.. Men iaf :)..Ska bli fett värt  <3<3<3<3<3<3<3!!!


Sen har man beställt lite geektröjor o stuff från valve med :)...synd att det tar en lite längre tid att få det...men det är det värt med...för det är fett niciga saker :)! Tobbe hjälpte till med :)...Nörds 4 ever :D! hihi :D


Spelade lite med dave med förut...fett kul :)...men lite overkill att dra det svåraste på long wave :D!!...men det var bra :)


Sen ska man typ....vet inte :)...nått :D Men nu måste jag typ...sluta skriva för jag vet inte vad jag ska babbla om mer :O...ska väl skriva lite med min honnney bird på msn med :)...Fett mysig hon är :)...Fett vacker med!!...min johanna <3<3<3<3!!!


/7 Pirana

Av Johan Palm - 24 november 2009 01:52

FATTARNI!!!! denna helg har varit fett så jeavla underbar!!!

 Jag tillbringa den nere i Malmö med johanna. Vet inte om jag orkar beskriva allt vi gjorde. Men på fredagen när jag kom ner så åkte vi o kolla Hockey, på lördagen så kolla vi New Moon på bio :). Fett mysigt. SEn söndagen så ja...gjorde vi inte så mkt. Vi låg mest o kolla film o slappa lixom. Måndagen åkte jag hem men var helt underbart!. 


Nu när jag väl träffat henne. Så vet jag att det är äkta!. Det jag känner. Skulle offra mitt liv för henne! Skulle göra i stort sett vad som för henne. Ska försöka hitta arbeta lite närmare henne med. Eller iaf nått så jag kan ha cash till att komma ner ofta. Vill vara med henne hela tiden känns det som. Visst att jag uppskattar långdistans. Det är bara fett jobbigt nu första natten ensamn från henne efter en sån underbar helg. Vill inte somna själv inatt. Så jag ska snacka med henne imorn om nya datum jag ska komma ner :). 


Fick lönespecifikation från proffice idag med. Fett överaskande bra besked. Mer än vad jag väntade mig. Så det är himla skoj :). Faktiskt :)! 


Älskar dig så otroligt mkt min ängel. Detta klarar vi och jag kommer alltid vara vid din sida. Du finns i mina tankar 24/7!!! Snart ses vi igen!!!


Till V, hoppas din resa går bra. Och hoppas du får det bra i USA. Kommer sakna dig. Vet att du tycker det är dumt o efter allt vi gått igenom så ja...kanske det. Men jag kommer iaf göra det. 


/7 Pirana

Av Johan Palm - 20 november 2009 05:07

Klockan är typ...05:07 när jag påbörjar detta inlägg.


Ska upp kl 06:30 för att skjutsa far till jobbet. Så min syrra kan köra mig till stationen vid 11 idag. För jag ska ner till Malmö för att träffa min bejby!!! 


Så som sagt....KAN INTE SOVA!!! Fett störande. Jag är typ as trött om jag är vaken, men såfort jag försöker sova så går det inte :/

Det är väl kanske för jag e nervös...men jag känner mig inte nervös. Längtar gör jag. Men det är ju inte samma sak!


 ska väl försöka igen nu...att sova typ. Få nån timmes sömn lixom. 


Älskar dig <3<3<3


/7 Pirana

Av Johan Palm - 19 november 2009 14:41



EN DAG KVAR!!!

Av Johan Palm - 17 november 2009 17:29

Tjenna!...är inte ett piss nyttig idag....


Imorse typ vid 8 så släpptes det efterlängtade Left 4 dead 2!!!! Erik o Thomas ringde såklart mig på skype o ville lira...jag som var as trött lixom...HUH!?!?!?! men jag pallade mig upp ur sängen o typ...ja...sattte mig....satt till typ 3 till Ef....o nu ska jag sätta mig igen snart....det är väl lite väl lawl på det o lite FÖR mkt nörd...men det är fett värt!!!


Älsakr DIG!!!


/7 Pirana

Av Johan Palm - 16 november 2009 21:57

Idag har jag iofs inte gjort så mkt. Men jag har suttit o pillat lite på en grej jag ska ge till min underbara flickvänn. 


hon typ tvingade mig att gå med på att inte köpa nått till henne när jag kommer ner nu på fredag. men jag ville ge henne nått. Så jag har "försökt" att göra en grej...det gick väl...efter ett tag. Hoppas hon gillar det :$.


Så sjuk känsla jag har i magen :$. Det är lixom. Som ett nukewar där. Det sprängs hela tiden känns det som. Är så sjukt kär. Fattar det inte heller. Vet att ni som läser denna blogg inte vill sitta o läsa om det typ. Men vad ska jag skriva om då lixom?...om de svältande barnen i afrika?....


kanske jag kna göra...men nu gör jag inte det. För en gång skull är jag helt otroligt lycklig. Jag mår bra o är glad hela tiden känns det som. Detta måste vara rätt...detta måste vara hur kärlek känns! hur ÄKTA kärlek känns <3<3<3


sen till lite andra ämnen då. Finns få saker jag bryr mig om...Du är en av de victoria! Kanske mina känslor är borta ja...men jag bryr fortfarande om dig...vill att du ska må bra <3. 



måste fixa lite saker till fredag...filmer osv....LAWL!!!


/7 pirana

Ovido - Quiz & Flashcards