TailsQue

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Lost....

Av Johan Palm - 9 november 2011 22:25

OKi...jag har hamnat i ett typ vägskäl. Eller ska man säga så här...jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen. 


Vi kan konstatera att jag en massa info om det jag vill nå...men vet inte hur jag ska nå dit. 


Som vanligt är det kärlek jag syftar på...förutom de gånger jag gillar o klaga på random stuff ^^....Men hur som. Jag vet exakt vem jag gillar. Jag gillar att umgås med henne. Vi har typ lika intressen, vi kommer faktiskt bra överens. Hon har en såndär härlig personlig stil som gör att jag bara gillar henne så mkt mer! Jag tror hon gillar att umgås med mig, tror dock inte hon känner lika starka känslor för mig som jag för henne.. Tror inte änns hon känner nått i den stilen. Hon ser mig nog enbart som en vän, vilket jag absolut vill ha henne som om inget annat går. Hon lyssnar verkligen på vad jag säger och hon är så helt underbar på att bara stötta en om man mår dåligt. Hon är den perfekta tjejen i mina ögon...inte perfekt för ingen är väl det...Men perfekt till den graden att hon är väldigt väldigt bra!

Måste jag påpeka att hon är så himla vacker med ? Tror det talar för sig själv när jag sitter här o bekänner mina känslor för tjejen! Kanske inte direkt till henne men om henne. För jag vågar inte erkänna detta till henne personligen då jag är rädd för svaret jag redan tror jag vet. 


Jag har svårt att släppa tankarna om henne då jag försöker se åt andra håll. Då jag hela tiden jämför henne med andra och kommer på att dem är inte henne! Vilket suger för jag kommer nog aldrig kunna få henne att känna samma. För jag tror hon är lycklig med sin nuvarande situation. Vilket glädjer mig men samtidigt gör mig väldigt lessen då det inte är jag som får tillbringa den tiden med henne. Jag hoppas, jag jag tror han gör det, vet vem han har. Därför tror jag att han aldrig kommer släppa henne. Det skulle jag aldrig göra iaf. 


Vet att folk som jag inte vill avslöja nått för kanske läser denna, då den kommer länkas på facebook. Men många vet redan att jag gillar henne...kanske inte såhär mkt jag beskriver här. 





Till nått helt annat. FÖr att försöka skriva nått mer normalt och som kanske inte är lika sluddrigt. LIrade lite BF3 som vanligt och hamnade i en T-90 (tank). Hade fått upp flytet och låg på en K/D r ungefär runt 24/7 om inte mer. Rätt sjukt bra dvs...för att vara on the ground. Tror du inte att en jävla idiot snor min tank när jag håller på o reparerar den? Kör iväg med den o dör ? Jag ligger först på listan och idioten snor min tank?...Jag höll tillbaka halva deras lag med den tanken o höll pointen jätte länge...tanken hade den ultimata positionen dvs. Som tur är så tog rundan precis slut o vi vann när han dog med min tank. Men de hade förmodligen vunnit om den inte hade gjort de. För vi var på den sista pointen när detta hände. Vissligen bara ett spel. Men när man har ett flyt inne så är det väldigt frustrerande att nån kommer o stör harmonin i det hela. 



// TailsQue

 
 
Ingen bild

Anonym

12 november 2011 14:28

Johan, detta är inte för att vara elak. Men jag vill att du ska bli lycklig. Och det har med att du har så himla lätt för att bli kär. Eller gilla någon som du säger. Ett tips är att ta bort ALLA inlägg om alla olika du har skrivit om. Ingen tjej vill ha en kille som har lätt för att bli kär för då känner man sig bara som en i mängden.
För om det är någon du precis lärt känna som du börjar tycka om och hon läser igenom din blogg... hm.. det blir liksom lite... motbjudande? Är det rätt ord? Tror du förstår vad jag menar i alla fall.

Johan Palm

13 november 2011 00:32

hmmm...känner kanske att du har rätt...men varför ska jag göra detta när du lämnar kommentaren anonymt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Palm - 6 mars 2014 20:14

OKi, sååå, jag har inte skrivit här på? Väldigt länge. Men det jag sitter här hemma o bara, måste hitta på nått. Så varför bara inte skriva här o få det o fungera som nån sorts dagbok sak. Kanske kan funka och få mig något sorterad i allt som flamsar...

Av Johan Palm - 17 januari 2012 23:08

Hur länge sen va det sist?   går in o kollar på statestiken o ser att de är typ några som besöker bloggen ändå? Menar är det verkligen nån som kollar dagligen eller typ..varannan dag o ser om jag uppdaterar denna?...Menar borde ni inte lärt er at...

Av Johan Palm - 18 december 2011 11:40

hade tänkt o göra en zombieblogg men jag pallade inte...för mkt annat o tänka på...skolan tar en del tid, om man nu vågar tro på det. Men iaf...kände väl att det kanske va dags att skriva lite om vad som händer?...eller inget händer...jag sitter mest...

Av Johan Palm - 29 november 2011 09:35

Ni kommer aldrig tro det även om jag skriver det. Detta måste låta helt absurt för er, men om ni sett de jag sett så kommer ni förstå. Man tror inte detta kommer hända en själv, sånt som bara händer i filmer och böcker, inte sig sj.    Det börjad...

Av Johan Palm - 26 november 2011 15:09

Folk har börjat betee sig underligt de senaste dagarna. Nyheterna har rapporterat om underliga saker som händer. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men folk är rädda och förvirrade. Kanske med all rätt då detta inte känns som nått vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards