TailsQue

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Johan Palm - 1 mars 2011 16:10

Jopp...Är det inte de ena så är det de andra med denna jävla post här nere. Som ni minns så beställde jag kattsand för ett tag sen...tror mkt väl det finns några inlägg om hur förbannad jag blev angående det o vilket strul det var. Gissa vad som hände vid denna beställningen då :D!? Istortsett samma sak. 


När man beställer från husse.se så kan man lämna ett meddelande. Där skrev jag denna gång och sist med. Att på paketet ska mitt mobilnummer stå så de som levererar paketet kan ringa mig så jag kna släppa in dom. Och sist så va det ett nummer på. Husse personalen hade skrivit en handskriven lapp med stora tydliga bokstäver osv. 

Denna gången dock. Så ska dom tydligen gjort det med. För har ringt o klagat hos dom o det var samma tant som hjälpte mig sist o hon visste vem jag var och kände igen detta med posten o allt..(vilket underlättade massa så jag slapp förklara). Denna gång har posten inte hittat i malmö tydligen..för min adress är den samma som sist o dom har inte hittat hit. Detta stod som avvikelse: Mottagaren okänd eller finns ej på angiven adress. Försändelsen returneras


Då det tydligen ska vara en lapp på paketet som säger att dom ska ringa mig vid leverans. Så kanske dom ska göra det med. Men tydligen så anställer bara malmö postcentral bara IQ-befriade idioter som varken hittar eller kan läsa. Bra jobbat. Så jag har som sagt ringt till husse ännu en gång så hon skulle spåra upp det o försöka få dom o, ja antagligen vända o leverera det igen..o denna gången använda ögonen gud gav dom att läsa med. O ringa mig :). Så ja...Denna posten är alltid lika spänande att handskas med :O!

Ovido - Quiz & Flashcards