TailsQue

Alla inlägg under mars 2014

Av Johan Palm - 6 mars 2014 20:14

OKi, sååå, jag har inte skrivit här på? Väldigt länge. Men det jag sitter här hemma o bara, måste hitta på nått. Så varför bara inte skriva här o få det o fungera som nån sorts dagbok sak. Kanske kan funka och få mig något sorterad i allt som flamsar runt i huvet. 


Alla ikväll är så himla booring. Alla ska göra nått som är viktigt. Verkligen alla! Eller så svarar de inte. O de som svarar är mina vanliga spelvänner, om jag har tur dvs. Men jag känner inte för att spela just nu. O film har jag sett de flesta så känner inte nått direkt drag till att sätta mig där heller. Allt känns bara fail ikväll. 


Jag måste ha nått wierd i mig som säger, "Johan, du måste hitta den personen som kommer testa dina känslor till max". Har jag verkligen sån otur i kärlek? Eller är det bara vad jag förtjänar? Snart gått ett år! Borde jag låta det fortsätta att va såhär? Jag förtjänar det väl med tanke på att jag sårade henne lika mkt om inte mer. Fast vad är värre? Tror jag gjorde nått värre iofs. Fast jag visste inte vad jag hade förrens de var försent. O jag var yngre. Men det är ingen ursäkt. Vi får se. Men träffar jag henne inte snart så kommer allt krossas tror jag...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards