TailsQue

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Johan Palm - 31 mars 2011 02:43

oki...först lite seriösa saker....startar med att tacka alal vänner som tycker jag e en oki person. Skiter i er egentligen men ni värmer....HAHA..lol nej men oki...ni får mig o må skojsigt bra. Men det är det. Ni är mina vänner. Det räcker med alla kommentarer om hur jobbig Siken är. Jag vet hur dum hon varit mot mig och vet hur hon är. O håller med siken när hon kommenterar om att ni ser ju bara min sida av storyn. Säger inte att hennes stämmer bättre. Men jag e inte perfekt så ni vet det. Jag målar upp henne som ett monster ja. Men Siken målar upp mig som ett monster för sina vänner o alla i stockholm tycker säkert jag e ett svin. Men anser bara det räcker med påhopp för jag e inte den lilla solstrålen som alla kanske tror. Jag sårar folk med. Så tack för alla kommentarer och det värmer på det sättet att jag vet att ni inte ser mig som den kossa jag målas upp som av vissa personer. Men även jag kan tycka att multi påhopp kan vara drygt. Även om jag inte kan förlåta henne fullt ut än så känns det drygt o låta mina vänner hakka sönder henne. Så ja. Jag kommer inte godkänna fler kommentarer som är drygt riktade mot veronica. jag kommer läsa dom och vissa kanske ja svarar på...men om dom inte kommer upp så är det bara att det räcker med hårda ord nu. Men uppskattar alltid kommentarer...onda som goda. 


Hur som...Va på telias come and play tävling idag. Jag theo och thomas va där o lattchade lite skoj..slutade iaf med att Theo vann hela skiten och kammade hem Xperias nya telefon xperia PLAY. Stort grattis till honom :D!!!! HURRA! Andra plats kammade jag sj hem och vann ett par koss hörlurar. Samt tredjeplats tog Thomas. även han fick ett par koss hörlurar :D! en fet lyckad kväll enligt mig...Theo bjöd oss på en hamburgar tallrik efteråt för att fira sin seger :D. 


Snarare så vann och blev Theo "Mamlö" mästare :D! Ska visa lite bilder :).




 

Mina nya fina Koss-lurar :D!



Den absoluta episka stavingen av MAMLÖ på Theos nya fina pukal!



   

För övrigt så ser den dock fett nice ut :D!



 

Theos nya fina telefon :D! Glad för hans skull då han innan vi kom dit sa till oss at han verkligen behövde köpa ny telefon. Nu slipper han det, samt att jag o thomas skulle nog inte haft samma glädje för den då vi har nya fina Iphone 4. Så ännu en gång...Stort Cheers till Theo som slog mig med 2 sekunder :P!






// Tails!

Ovido - Quiz & Flashcards