TailsQue

Alla inlägg under februari 2011

Av Johan Palm - 24 februari 2011 12:11

oki..detta blir intressant..TailsQue ska förska sig på o baka idag...hmm...hitta ju knappt några vettiga recept för min kunskapsnivå. Så jag slänge ihop nått o nu står det i ugnen...saken är att jag vet inte om saken kommer explodera eller om den kommer bli lyckad...Tiden får avgöra lixom ^^...


Glasföremål har ju en viss tendens att explodera för mig :P...Som i turkiet då en askkopp för ciggareterna expoldera helt utan anledning bredvid mig ^^. Så vi får se :P...


Anleding till detta järva drag är för jag har inget gott hemma o kan inte handla förrens imorn...så måste ju lösa detta på nått sätt :P!!!


// tailsQue

Av Johan Palm - 23 februari 2011 18:36

För de första...jag skriver om vem fan jag vill...eftersom detta är MIN blogg o om du nu inte finns i mitt liv längre o jag inte i ditt så borde du väl inte läsa detta?...sådå spelar det ingen roll om jag skriver om dig eller inte. Skärp dig sj...o ja...jag blocka dig på facebook för varför ska jag ha kvar dig där? Du babblar skit som inte stämmer o du är fett lika omogen som mig. Så gå o rövpulla en jävla åsna, se om jag bryr mig lixom. Denna bloggen är mitt sätt att ta tag i saker jag anser jobbiga. Du är en jobbig sak o om jag nu har lust o skriva om det så skriver jag fan om det. Gå o gråt i din egna blogg eller hos dina fetta vänner. 


Inte mkt o göra i skolan iaf. Stort projekt pågång så mkt egen tid osv. Nu en månad dramöver så har jag kanske bara...5 lektioner ^^...


Oh!! Samt jag har börjat lira alfapet med en random i USA över Iphonen ^^, lite ironiskt då jag suger på det :P Finns en film btw som ligger uppe på facebook på Hades :). Han klättra upp högts upp i sitt nya klösträd helt sj :). Husse blir stolt :)!


Som avslut så svarar jag på din fråga Terry. 

- Ja du. Interaktionsdesign är inte det lättaste att förklara. Men man lär sig fett mkt olika saker. lita av varje sak kan man väl säga. Nej men....Det är som att du designar för en användare och inte själva produkten. Svårt att förklara lixom...men ett enkelt sätt o säga det är att vi försöker göra det lättare att förstå vad olika saker gör. typ iaf ^^. Det är en fett bra o vettig linje o läsa. Skoj att du är intresserad. Dock så skulle jag inte tipsa den i kalmar. Varit där på infodagen. Gillade den inte alls. Denna i Malmö verkar vara väldigt mkt bättre. Så testa iaf o åka till kalmar för att kolla hur det är på den skolan. För tänker vi på samma så ligger det inte änns i kalmar o skolan är lika stor som mitt hus hemma i linköping ^^. Nej men jag blev bara besviken...så kolla gärna upp det :). Fett mkt skojsigare om du flytta hit :)...nån som man känner vettigt bra iaf :D!

Av Johan Palm - 19 februari 2011 01:11

Som in i helvete med!


Sitter med ett sjukt problem att jag måste tillåta ett program tillåtelse att kolla i en mapp på datorn...men finns dne mappen?...naee...så då frågar jag mig sj vart är den?...visar sig att jag inte har en mappen för datorn eller tydligen jag flyttat den...skumt då det är en dold mapp som inte ska kunna flyttas eller mixas med. Allt detta gör att ett program kraschar...härligt...plus massa andra saker som inte alls går som jag hade tänkt det skulle i mitt liv. 


Sen blir jag egentlgen bara mer förbannad när jag tänker på situationen med Siken. Hon sa nått i stil med att jag hade bevisat det med Johanna o Victoria...Shit hon skulle höra bättre om hon torka sig i arslet bättre för hon lyssnar ju tydligen där ifrån. Dom två dumpa mig. O det vet hon om. Så skoj att hon tar upp det som argument för att jag inte skulle kunna tyda mig till en person...Snarare dom som lämna mig. Victorias orsak tänker jag inte nämna....Men jag var inte otrogen. Johanna var det däremot mot mig....så ja Siken...Lite Epic fail där. Sluta tro saker som du tydligen inte vet ett skit om. Fan gått o varit sur över det hela dagen. Vilket inte slutar bättre med att mina cigg e slut o jag e arg o lessen som fan just nu. Tur att det är helg så jag slipper gå omkring iskolan o låssas vara glad.



// Tails

Av Johan Palm - 14 februari 2011 00:17

Kanske jag som typ...börjar bli gammal o typ tjurig på allt o alla. Men börjar bli mer o mer förbannad på folk som inte kna vara "normala". Visst lägger man upp en bild tex så får man väl ta att det kommenteras. Men sen att visa ska kommentera bara allmänt wierd saker stör jag mig på. Jag kanske blir för arg just nu men idag är jag inte glad o det var väl fel dag o kommentera spydiga saker på min sida. Inte vet jag. Men alla kommentarer tog jag bort. Man behöver inte klicka på bilden o kolla om mna nu tyckte bilden va äkkli eller what evva! Nej men jag överreagera säkert?...ska inte ta allt så allvarligt....naee...Men kommentera inte skit. Oki en allmänfråga till er folk som läser denna blogg. Om man lägger upp en bild o så får du kommenterar du anser vara kränkande eller som du tar illa vid för...Då säger man väl till?. 


Sen blir jag lite sur på dig. För du blev skit sur på mig en gång när jag sa nått om din bild. O slängde fånen när vi snacka en gång. O sa nått i stil med att tills jag kan kommentera nått bra om bilden så skulle jag inte höra av mig....O sen så kommenterar du bara skit saker på mina bilder. Sällan jag hör nått snällt i kommentarer från dig. Nått om att hades o jag var tjocka osv. Men ändå. Vi brukar vara så mot varann...men då ska du inte bli sur när jag väl säger sånt till dina bilder med. 




Yttrande friheten gäller bara för en själv tydligen (;_;) 

Av Johan Palm - 9 februari 2011 23:35

oki...vissa saker i mitt liv just nu skulle ju kunna ha sett annorlunda ut om jag sj fått välja det. Saker kan bli så fel bara för småsaker....Man råkar säga nått som sedan inte kan släppas o det blåses upp...o det behöver inte vara en allvarlig sak jag sagt...utan det misstolkas o sen så blåses den misstolkningen upp som bara den o det är då svårt att få det rätt....men men...livet är långt ifrån perfekt ju...bara gilla läget o lixom...jobba på det...dock nu så väntar jag med det för jag vet inte om jag vågar ärligt talat. Tror just du är fett arg eller nått på mig...men samtidigt fattar jag inte varför...men jag vill inte bråka o är därför bäldigt rädd att typ göra det värre än vad det redan är...Så detta får nog typ...lösa sig sj genom att vi börjar sakna varann med tystnaden från varandra helt enkelt. 


Men iaf. Allt är ju inte bara bullshiat o rövhåls äkklit i mitt liv heller. Jag har rätt mkt skoj o saker jag verkligen ser fram emot med. Tänker nog inte ta upp allt lixom. För det är inte så väldans mkt...Så...ja...njut av det ni får o vet att det är typ nästan all min lycka just nu ^^...


Jag beställde igår tror jag...ett klösträd till Hades. Ett som är typ 150m. Dvs 1,5m hög ^^....inte 150, för då skulle jag bo i ett stort slott...men ja...Så det kommer förhoppningsvis ibörjan av nästa vecka :)!...kommer nog ta en bild på det när det e monterat och :)...o det är bara ta o kolla på facebook...då jag inte vet hur man sätter in bilder i bloggen...eller jag vet ju då jag e nörd...men orkar inte bry mig om o kolla det. Så kolla på facebook när det väl gäller.


Har fått min IfÅn med :)!...Mkt bra köp osv :)...fett bra o nöjd är jag med :). Mer finns inte o säga om det lixom...


Tobbe sa till mig idag att om man kna spela BF bc 2 på sin PC så kommer man kunna spela BF3 med...Vilket gjorde mig massa glad. För jag vill ha det spelet...så det blir att förboka det snart antar jag :)!...Tobbe är min bitch o ha nvet det...hoppas han inte läser denna blogg bara ^^!...O på tal om BF o att jag skirver i samma stycka så ska jag med nämna att jag köpt bf bc2 vietnam med...som jag anser vara ett fett bra köp...så om ni spelar o läser detta..införskaffa....men nu är det ju bara...typ...vet inte vilka som läser denna faktiskt...men tror majoriteten inte spelar lixom ^^...fett osis för er då att jag gör det o skriver mkt om det...ni fattar ju knappt nått av det jag babblar om i mina saker ibland ^^....ska köpa er alla ett ex av boken " a guide how to date a geek"...den ni...den skulle ni behöva..för vi nerdz is gonna rule the world med mig som diktator...läst att man kan få vanliga människor att bli som naziter...ska bara räkna ut hur...dvs hjärntvätta folk o få dom o göra vad som helst :O!!!...


Nu blir det ett långt inlägg...men ja..det får ni ta o det skiter jag i om ni gråter för...detta är min blogg o om jag vill skriva mkt så får ni T_T nånannanstans!!!!


Så det så!!!


// tailsQue!

Av Johan Palm - 1 februari 2011 21:28

Hades ligger i mitt knä o myser med min hand som skriver :P <3<3.


Fan jag fälde nästan en tår  nyss. Satt o tänkte på när han var liten...Elin har skaffat en liten unge. o då tänkte jag tillbaka på när hades var så liten ^^. Han va världens gulligaste vad jag vet. Han fräste till så fort man skulle plocka upp han eller änns kom nära med handen ^^. Men det var allt han kunde ^^...Så¨jeavla söööt va han :(!!! Vill ha en till!. 


// Tails

Ovido - Quiz & Flashcards