TailsQue

Alla inlägg under januari 2011

Av Johan Palm - 30 januari 2011 12:36

Japp. Jag har nog bestämt mig nu. Nästa stora penga utslägning kommer vara på ett klösträd till min underbara katt. Vissa det för honom på skrmen förut o han slicka min hand så tog det att den var godkänd av han ^^

Vi kna ju hoppas iaf :P



Av Johan Palm - 27 januari 2011 17:29

Nu är det såhär. 


Satt inne på en sida, vilken spelar ingen roll. En community iaf. Såg en tjej som hade sminkat sig så otroligt fult och hejdlöst mkt. Verkligen...som om hon aldrig tvättar bort det o har 20 lager puder o shit i fejjat. 

Kommenterade den bilden o sa att hon såg fan ut som ett Photoshop objekt irl. Fick som svar att hon tog det som en komplimang. Det skulle hon inte gjort. 


Ärligt tjejer. Ni som nu läser detta. Sminkar er vettigt. Jag känner några av er o ni kna fan sminka er. Fattar mig inte på tjejer som sminkar sönder sig. Som tror det är snyggt. Säger killar att de gillar det?....oj! Sorry. måste jag meddela er att killar tänker med sina kukar o inte sina hjärnor. 

Sen ska ni gråta för att killar utnyttjar er osv. Fan skyll er själva om ni sminkar er som nån jeavla barbie docka. 


Trött på killar som ska utnyttja situationen med. Fan va vi är scums alltså. Män o kvinnor borde inte bo i samma solsystem. Vissa kna hitta balansen som behövs. Men shit. Vissa är ju bara svin lixom. 


projektet till redovisningen 90 % klart just nu iaf. Allt som fattas är allt skriftligt som ska in imorn. Dock så är det inte alls mkt. o det görs på en 30 min kanske. 



mår inte alls så bra om jag ska ara ärlig.


// Tails

Av Johan Palm - 24 januari 2011 16:49

ja som rubriken säger...just nu så är det fail :P!


Beställde en Iphone häromdagen med tele 2. Ärligt tele 2 är jeavligt bra när det gäller skicka saker...fick den idag. Eller den ligger på posten :P...men det tog 2 dagar o skicka en iphone 4 :P...Snacka om fett nice...Dock...min portering till tele 2. ville inte byta nummer hallå!. Sker inte förrens den 7 feb...så skoj där :P...kna hämta ut mobilen men kan ju inte göra annat än att sitta o kolla på den :P...kna ju inte använda telefonen utan mitt ab :P!. Skoj skoj :P!. Då iphones ofta är op låst. Speciellt när man köpt den med ett ab ^^. 


Så istället för att hämta ut den idag o sitta o knappa runt...så tar jag det imorn påväg hem från skolan ^^!!


// tails

Av Johan Palm - 24 januari 2011 00:29

OJ OJ OJ vilken händelse rik helg det vart. Inte gjort nånting typ ^^. Har mest suttit o spelat o snackat lite med folk. Blir så när man inte orkar göra nått direkt. Jag har vissligen inte mått så bra. Men känner mig bättre i halsen o allt sånt


Imorn börjar man 13 så det innebär en sovmorgon...måste dock upp lite tidigare imorn för jag ska fixa lite saker till lektionen. Men annars är det fett på alltså!


Just nu så känner jag mig inte så trött, borde jag det?...nej inte direkt...för jag har ju lyckats vända dygnet denna helg..som vanligt. Så funderar på o se en film o sen sova. Kanske vore en fett bra plan. Verkar som det iaf ^^!.


// Tails

Av Johan Palm - 22 januari 2011 12:36

Som sagt....en bump ^^. Eller ja. det blir ju mer än en bump då detta innehåller faktiskt lite text med :O. Bara ett sånt här värdelöst inlägg för att jag har lite smått tråkigt...elelr där ljuger jag väl lite. Vaknade nyss så vet inte om jag har skoj eller booring ^^. Blir nog lite film idag antar jag...mår fortfarande lite dåligt...men är på bättreings vägen iaf :)!. 


Har väl inte nått skoj o säga...Förutom att Hades är konstig.


//Tailsque

Av Johan Palm - 21 januari 2011 13:30

Jag e visst ledig idag. Härligt och behövligt. Min hals gör ont o jag känner mig sjuk :(. Så antar att jag har fått nått. Känns som halsfluss =S. Men lixom...har inte haft det på jätte länge för jag operera bort mina halsmandlar. Men dom kan ju tydligen växa tillbaka. Så maybe?


Vädret suger som allt annat ^^. Nej allt suger inte. Det är bara jag som e sådär vanlig igen. Får min nya Iphone 4 ibörjan av nästa vecka :). Skoj skoj :D!. Hade tänkt börja blogga mer o mer nu...jag vet att jag säger det hela tiden så om 5 inlägg lär jag väl sluta ^^. Nej men...försöker avvänja mig facebook lite. Inte för jag e jätte beroende av det. Men lixom alla i klassen finns där. De flesta av mina bekanta finns där. Så det är därför man blir så fast på just den sidan antar jag.


Vet att det var ett tag sen jag la in ett inlägg...o folk kommer säkert inte hitta tillbaka till just nu blogg just nu. Men vi får väl se. För ärligt tror jag inte det är så jätte många som följer den. Vet några som läste den innan. Men hey. Man vet aldrig.


Satt uppe till 4 igår natt. Försökte få en livestream kanal att funka med Thob. Det gick tillslut. Eller det är inte klart än. Måste göra så det flyter på rätt bra med. Men det gör vi senare idag vettni :). O just ja...börjat två nya kurser nu. Tekniskvetenskap elelr nått sånt samt pp1. Ska bli skoj :).


Nu sk ajag nog ta en kopp te för min hals. Kanske fort med mitt Amnesia spel snart...men vill ju helst vänta tills det blir mörkt :O.!

Ovido - Quiz & Flashcards