TailsQue

Alla inlägg under januari 2012

Av Johan Palm - 17 januari 2012 23:08

Hur länge sen va det sist?


går in o kollar på statestiken o ser att de är typ några som besöker bloggen ändå? Menar är det verkligen nån som kollar dagligen eller typ..varannan dag o ser om jag uppdaterar denna?...Menar borde ni inte lärt er att detta är inte nån blogg där det skrivs hela tiden...kanske säger de...men ja ljuger precis som alla andra falska personer!!!


VA skulle ja skriva nu då?....hmmm...ja jag kan ju drömma om o ta allt nytt...då det kommer bli en roman om mitt liv. Men nu på söndag ska jag iaf upp till sälen för o gidda lite snowboard. Ska bli skoj...upp med polarna :). Nice nice.

Dock inte nice hem sen...jobba kl 07:50 på måndagen, 30jan. Kommer hem från sälen den 29jan kl 19-21? 12h resa ner till malmö....härligt...NEJ!...måste få byta den tiden. Om de går. Ge mig ett nattid eller nått...hade inte klagat :)!



nej nu blirre lite spess mahreen med Thob tydligen...sen off to bed. 


Noobs ni är som läser detta då :P!


mvh

TailsQue



P.S...alla ni som suger på o uttala mitt nick...det är [TÄIJLSQUEW] eller om ni inte fattar...TailsQ



Ovido - Quiz & Flashcards