TailsQue

Alla inlägg under december 2011

Av Johan Palm - 18 december 2011 11:40

hade tänkt o göra en zombieblogg men jag pallade inte...för mkt annat o tänka på...skolan tar en del tid, om man nu vågar tro på det. Men iaf...kände väl att det kanske va dags att skriva lite om vad som händer?...eller inget händer...jag sitter mest o spelar när jag e hemma...massa nya roliga spel som finns o klara....annars sitter jag i skolan o jobbar. Kissen mår väldigt bra skulle jag säga...glad över nya lyan...påtal om lya...snart dags o fixa till den gamla...eller den e snart klar fixad...bara lite småsaker som måste fixas...sen besiktas...sen slipper jag den...sista räkningen kom på den med....elavräkning?...wtf?....på 1300 kr :O!....menar wtf??!?!??!?!?! Så maila dom o sa att de suger sina rövhål typ...men det löser sig som mamma sa. 


Annars då?...vad ska man skriva...jag absolut inte gillar andra bloggar där det står typ..."idag va jag på bio o jag tyckte de va skoj, för bio är så magiskt o man blir bara så kär i allt <3<3<3!!!"

Så jag skriver hur mycket jag inte gillar de istället?...jag gillar inte att de inte finns nån snö här nere i malmö :(!!....o ni som inte gillar snö kan ju pilla er i näsan istället...eller så flyttar ni till uganda så jag slipper ert jävla T_T. 



// TailsQue


Ovido - Quiz & Flashcards