TailsQue

Alla inlägg under juni 2011

Av Johan Palm - 30 juni 2011 19:01

Va på undersökning idag...Jippi lixom...det gick väl oki lixom ändå. Trodde de skulle vara sämre. Men ja. Ska dit imorn igen...att laga är inte speciellt de som är jobbigt...det är att jag ska dit 07:40 :O!!! Snacka om att jag kommer somna...Sen är de...ska jag palla ta bedövning. Jag gillar inte direkt de...hur munnen blir helt slapp..O det känns typ likadant med eller utan :S...vad jag minns...va typ 2 år sen sist jag var på undersökning och även längre sen ja laga. Men sure sure...kan väl typ kolla om jag bara kna få nån lokal bedövning med salva om de har eller nått...gillar inte direkt sprutan man tar :S...inte för att jag e spruträdd...men för att jag inte gillar känslan på att få en nål uppkörd i tandköttet!!!


Iaf efter jag va på undersökningen gick ja upp till dave o madde ett tag iaf. Madde skulle dra på jobb så jag o dave va själva. Så vi passa på o spela Dungeon Seige 3 några timmar :)...tills mina päron ringde o fråga om jag skulle med o käka. Så sure lixom...Funderar på o ta bilen in imorn till stan. Då bussen inte alls va skoj o det var ju inte lite varmt...det var typ...hej smälta bort mitt skin!


Får får se hur ja gör morn med käften. Nu blirre iaf lite chill o sen lite mer gejm med dave boi! 


// TailsQue

Av Johan Palm - 28 juni 2011 21:43

lite trött o bli kvarlämnad :P. Alla låter mig hänga typ :P...inte alla dock...men ja...alla bara...men gå ut o träffa folk Johan....Inte så lätt när man väl ska träffa nån så väljer de o göra annat istället :P!

Av Johan Palm - 26 juni 2011 11:31

Vettni varför jag inte tror på nån gud osv? För att de känns hela tiden att ja straffas med otur. Nu kommer nån jävla kristen eller nått o säger...men han straffar dig bara för du inte tror han osv osv....bara massa jibber jabber. Han älskar alla righ?...han förlåter alla med. Så vad e meningen med att sitta o tro på han när man ändå bara kan be om ursäkt i slutet. Plus att han verkar ju inte änns höra när man ber om hjälp heller. Så där har ni en liten orsak varför jag inte tror på han där uppe. O han är såklart han /hon. Då man inte kan bevisa nått. Lol...blir bara sur o snacka om sånt...


Nästa topic, midsommar. De kunde vart mer underhållande men samtidigt så kunde de varit fett mkt tråkigare. Så det var oki. Inte nått jag personligen uppskattar att hitta på...eller jo men då med folk jag känner o inte massa små ompa loompas. Det var iaf fett nice på natten när dave o jag bestämmde oss för att paddla ut på sjön med en kanot vi "hittat". Som sagt kunde vart roligare...men det kunde lika gärna ha varit mkt sämre. Så over all. 6/10


Åter till de första. Otur. Ja exakt otur...varför förföljs ja av otur...ska absolut inte säga nått som inte är sant, men detta är får mitt perspektiv. Jag hittar en tjej. Hon är otroligt vacker, ni vet så där vacker så hjärtat stannar när hon kollar på en. Hon har intressant, dvs hon har massa intressen som jag gillar. Det är fett lätt att snacka med henne. Hon har egenskaper jag blir knäsvag för! Men vad händer sen...min otur sveper cuben iväg för mig! Allt som finns kvar nu är skuggan av den perfekta. Skuggan kan alltid finna sin väg tillbaka till sin ägare jag vet. Slaget är väl inte helt förlorat...men jag vet inte om jag vågar återta den förlorade tronen :(!


// TailsQue

Av Johan Palm - 23 juni 2011 02:30

Synd att jag alltid ska bli så olyckligt kär :P! eller ja denna gång är jag väl bara till en början olyckligt kär. 


Kan vara för att jag sitter o är trött. Men jag känner bara att jag vet inte vad jag ska tänka just nu. Kanske dra en GG redan nu. Ska vänta några dagar o se hur jag vill gå vidare med vissa saker i mitt liv. Det är lixom inte så att världen går under, bara de att jag får svälja sadness o sen gå vidare. 


För övrigt så va det trevligt ikväll. Sällskapet va enligt mig trevligt, sen kanske inte ja va de trevligaste eller mest önskvärda. Men antar att man alltid egentlgien vill ha sällskap av nån annan än den man umgås med...om det inte är så att man umgås med den man alltid vill umgås med. Sånt man känner antar jag. 


Nu då?...sitter på Mumble o lyssna på dave o Thob som lirar sc2. Pallar inte lira de inatt så satte mig här o klagar på saker i världen. Eller ja speciellt mig just nu. Funderar på o gå o lägga mig o tycka synd om mig sj. Eller bara sova o vakna upp o hoppas ja glömt alla tankar. Det låter som de bästa dock!


// Tails

Av Johan Palm - 21 juni 2011 00:07

Idag...har ja varit fett duktig :P


Hjälpte far med att lasta virke till nya soldecket samt lasta av de här hemma :)

sen så fråga min nya vän mig om ja ville göra hennes Bloggdesign...så varför inte. Måste ju visa den då jag blev rätt stolt över resultatet :)!


kolla gärna in: http://aadomeniqe.bloggplatsen.se/ 


Tyckte de va rätt skoj så uppdaterar gärna andras bloggar om de skulle vara nått ni är intresserade av :)!


Annars ås har ja väl spelat som vanligt o njutit av att vara hemma i linköping :)!


// Tails






Av Johan Palm - 12 juni 2011 11:43

Hade en helt awesome kväll igår. Vart fett sent men de va de värt. Dock mindre skoj att morsan kom upp o sa till mig för att jag satt o spela till kl 4. Men svårt o förklara för dom att detta är den jag e o få de o inse det roliga i det. När dom redan har en attityd mot spel lixom. 


Hur som...det började med Mariokart mä Tobbe o ALx. Härliga tider super nice lixom :)...när de drog hem vid 12 nångång så övergick allt till INS med tobbe o Joxey. Sedan försvann Joxey av okänd annledning så vi övergick ännu en gång till left for dead 2 med Thobor samt stig. Där vi starta en clan....[TEAM - WALLANDER], där jag va wallander och de va mina undersåtar. vi gjorde så en ALL chat kom in på servern, dvs så alla hör vad du säger i micen. Så fort jag sa nått, så skrev Thobor "FOR WALLANDER" el " WE DIE FOR THE GREAT WALLANDER"....medans Stig alltid, verkligen alltid följde upp o skrek enbart "WALLANDER!!!!!". Aldrig haft så jävla skoj :P


// Tails

Av Johan Palm - 11 juni 2011 12:41

Ibland undrar man ju. Kan folk inte läsa? Eller snarare läsa mellan raderna...."Inte bokstavligt" (nej jag hoppar inte på dig personligen siken utan ditt ordval fick mig o tänka) 


I pressen till denna blogg står det rätt bra vad denna blogg handlar om....Ibland får jag dessa kommentarer som...eller ja ni kan ju läsa dom. Jag klagar på mkt ja :P...men det är väl fan de som gör min blogg :P. Seriöst. Vill ni verkligen hellre läsa om vad jag åt idag o vad jag hade på mig?. Skulle inte tro det. Majoriteten av alla som läser denna. O mig där inräknat vill hellre läsa/skriva om saker om är av intresse. Ibland är det skaer jag stör mig på. o ibland är det saker jag vill lyfta fram. 


Sen att vissa ska bli förbannade på det jag skriver är en annan femma. Läs inte bloggen om du tar illa upp. Alla kommentarer jag får som ska försöka "trycka" ner mig biter knappt. Saken med de är att ni kommer hamna i denna cirkel o jag kommer skriva om era kommentarer här. 



Oki då, ett litet "vanligt" inlägg då. Idag vakna jag och visste inte vart Hades var. Det visade sig att han låg under sängen. Gullekatten då :). han e så mysig. Gick lixom ner på undervåningen för att ta min morgoncigg och en kopp te :). Det var fett härligt för jag drack forest fruit :). Senare så kom jag upp igen för jag va fett dugen o se om Huskey hade lagt upp nått nytt. Men icke. Så jag gick ner igen och fann att mina mormor o morfar var här o behövde låna telefonen för deras hade pajjat under åskovädret som drog över här i torsdags. Snart ska vi iaf spraya bardiskens framsida svart :). Senare kanske det blir lite schysst minigolf med familjen då syrran kanske skulle komma över senare sen. JUst nu finns det inget o skriva. Då kl bara är ett typ. Take it chill tills vi hörs igen gott folk. 



// Tails

Av Johan Palm - 9 juni 2011 10:40

Jag har världens bästa hund......hur kan du veta det?....eller jag har världens bästa pojkvänn/flickvänn. Känner du ALLA i hela världen o kan jämföra? Hur kan han vara världens bästa när alla andra tycker sig ha nått annat som e världens bästa?


// TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards