TailsQue

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Johan Palm - 31 augusti 2010 21:15

FUCK OFF lixom.


Första skoldagen imorn....är jag nervös? JA!!! men samidigt är jag väldigt pepp på det. Sen ska hades vaccas imorn med..såklart jag e orolig för det md. Jag som inte kommer vara med :(. Känns tungt...men jag täffar honom sen efteråt iaf. Min lilla ögonsten :(! just nu springer han omkring o drar med sig sin leksaksmus ^^. Han e ba för gullig den lilla plutten. 


annars då?...jag e bara skakis just nu. Vet inte varför?...antar att det har med uppsterssningen av själva skoldagen imorn. Men det löser sig Johan!. Det är inte så farligt. Hoppas bara jag hittar rätt osv. Vore osis o gå fel första dagen!


Ska dra mig bort mot preem för att ta ut lite cash till vaccningen imorn...sen börjar tiden dra ihop sig för sängen.


Kram o godnatt!


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards