TailsQue

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Johan Palm - 26 augusti 2010 07:32

Nu har jag ju inte sovit nått inatt. Min nya kattunge har jamat sig hela natten....men Först första saken först. 


Flytta ner till Malmö nu i lördags. Fick nätet igår men fick besök så har inte hunnit blogga förns nu lixom. Fick plats med allt jag hade med mig...dock om en viss person anser att det är för mkt saker för min kattunge (som jag ska visa snart). Jag säger bara att det får vara som det är. Det är jag som bor här o det får lixom bli som de blir :D!. Detta är iaf hur lägenheten ser ut nu då den är möblerad.


    


Trivs ganska bra i den. Lägenheten är helt nyrenoverad. Dock så känns det ju lite som fuskbygge. Då det är rätt mkt saker som inte är som de ska. Som skulle kunnas göras bättre. Min egen far skulle kunna fixat allt fett mkt bättre. området är rätt nice med :). 


Skaffade en katt med. Vet inte om jag nämnt det i tidigare inlägg. Men iaf. Den bor just nu här iaf. O den e runt 14 veckor. Pytteliten. Men jag vet inte om den e lixom....den är lixom lite väl jobbig. Vet att de första dagarna, kanske tom veckorna ska vara svåra för katten. Men detta jamande tar kål på mig...Inte sovit nått inatt o han har verkligen pratat hela natten. Jag pallar inte detta om jag ska börja skolan på onsdag. Han är väldigt rädd än men det är väl normalt...ska ge han lite tid...men funkar det inte så måste ju nått göras. Men här har ni en bild på min underbart söta HADES!!!

  

Idag blirre lite småärenden som måste göras. Hade egentligen bara försökt sova. Är fett trött. Men måste fixa allt känns de som. Ska nog testa sova lite nu medans hades sover lite tror jag. Så jag slipper detta mjauande. 


på återseende. 

/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards