TailsQue

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Johan Palm - 13 augusti 2010 19:53

JAmen FÖR FAN!!...Ställ frågor då!!! Jag e ju full av svar!


Idag har det varit sååååskoj!................... *not* 

Jag o mor drog en tågtrip ner till malmö för att hämta mina nycklar till min jätte fina nya lägenhet :D....Det var väl skoj o se den osv...men har tillbringat den mesta tiden av denna dagen på en jeavla buss eller ett tåg. Så skoj inte lixom. Det är fan ASS FAG!!!


Det som skrämde mig fett mkt var när jag väl kom tillbaka till centralen i malmö o vänta på tåget hem så såg jag en person som liknade Johanna fett mkt bakifrån :O. Samma hår o samma hållning på kroppen osv. Jag fick hjärtklappning. För jag vet inte hur jag skulle reagera om jag träffa henne igen. Jag tror inte jag har några känslor kvar...jag hoppas inte det. Men det känns som om såren är precis nya lixom. Jag tänker på henne ibland ja. Men jag e så himla rädd o osäker på vad jag känner. Som tur var så va de inte hon. Så jag kunde pusta ut. 


/7 Tailsque

Ovido - Quiz & Flashcards