TailsQue

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Johan Palm - 11 augusti 2010 23:36

OJ OJ OJ!. Dettta är lite som ur en film. Kanske för att jag sitter o kollar på filmen snabba cash just nu. Som förövrigt verkar  vara riktigt bra :). 


Men men. Pappa kom nyss upp o fällde en stor fett atombomb på mig. Det har blivit så att vi hade tänkt flytta ner mina saker till malmö nästa helg. Dvs den 21/8. Nu visar det sig att jag måste hämta min nyckel på en vardag. Så en fredag är ju det ända vettiga alternativet då mina föräldrar har börjat jobba nu igen. den 20/8 går inte för min far att ta ledigt så om flytten ska ske då måste jag eller nån åka ner på fredagen o sova där sj tills de andra kommer med sakerna dagen efter. Alt nr 2....Flytta fram flytten till denna fredag...vilket är....ja just nu när jag skriver är det onsdagkväll...men ja...det ger mig en dag att packa ner allt stort...dvs allt som ska ner o lådor o alla möbler som ska monteras ner :O. Sjukt lixom :S. 

Så när han la den bomben o bara helt döda mig med den så blev allt så himla depp :S!


Så nu ska jag skärma mig o sen beskymra mig över detta dilemma. 


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards