TailsQue

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Johan Palm - 10 augusti 2010 20:58

Idag fyller min mor år iaf. Cheers lixom...men hon läser inte denna blogg hoppas jag iaf :P. Men änyhow. 


Idag har jag spenderat med shopping :P...köpte lite saker till nya lägenheten. En dammsugare o en micro   \ (^0^) /  saker som kommer användas väl lixom :D!


Dave är påväg över just nu antar jag :D....Så blir snart film med han...Ska bara låna madde :O..då får tillaka han snart :D!'


/7 Tailsque

Av Johan Palm - 10 augusti 2010 02:43

Ja nu är det väl dags för en sådan ja. När jag skriver lite vad som hänt sist jag skrev. Gu va jobbigt.... -madde måste jaah :( ?


Men jaja...jag ska försöka. 


Har haft besök från siken nu under en veckas tid. Hon kom för en vecka sen typ o åkte idag...dvs måndag...dock det är tisdag idag antar jag...men iaf. Stanna en vecka som sagt..O det var hur nice som helst. Om man räknar bort allt bråk vi hade så var det jätte mysigt :). Som vanligt. Dock så surar jag över vädret...Då det inte alls var skoj väder här i linköping den veckan. Så vi kunde inte göra så mkt mer än tråka framför TV'n. Visst jag försökte komma på saker o hitta på...o visst gjorde vi lite men det är inte så lätt när vädret inte tillåter det samt att man inte har tillgång till bil så lätt. 


Annars då?...Mjo...har börjat packa rätt mkt till själva flytten nu. Som sker om 2 veckor typ.

- Nej jag är inte direkt nervös...inte än iaf. Men jag antar att det kommer snart. Har inhandlat en del saker till nya lägenheten med :). Rätt skoj o gå omkring o bara..."detta skulle jag kunna behöva ha" osv osv :D...Det jag mest är nervös över är hur jag ska hitta till allt. Då jag inte känner till Malmö så mkt. Känner ju knappt någon där nere. Men ja...jag tror det ska lösa sig...Vänner är ju inte direkt nått jag e ute efter...Då jag e så instängd framför datorn o mina spel ändå. 


Imorn antar jag att dave kommer hit o ser lite film :). Kan vara trevligt :). 


O vettni :O!!!...Eller ja ni fags som läser bloggen. Har bara rökt två cigg idag...en på morgonen vid halv 7 nångång...sen en vid 11 nånting då siken åkte hem :/...efter det har jag inte tagit nån...dels för att jag inte har några hemma o inte köpt några...sen för att Veronica snodde med sig alla utna o lämna kvar nån :(!!! Men det kan ju var aför det bästa :D...nu har jag ju inga hemma. Så kan ju inte röka oavsett om jag ville. Får se hur länge det håller....Håll iaf tummarna för min skull <3


love u<3


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards