TailsQue

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Johan Palm - 28 september 2010 08:41

Japp. Imorn är det sista redovisnignen för denna kurs. Denna gång känner jag att gruppen verkligen har gjort ett bra jobb. Efter förra så sänktes moralen rätt så rejält mkt. Men vi lyckades ta oss upp och hitta en lösning. Vilket kändes väldigt bra om jag får erkänna det. Snart till skolan o finslipa allt :). 


Igår hade jag finbesök. Toe O Jenny kom på besök o vi kolla på Torkel i knipa. Fika lite o bara hade det chill. Hades va framme o hälsa med :). Han hade ju vacinerats med. På vägen hem från vetten så satt vi fast 30 min i busskö. Men vi lyckades iaf komma hem efter 1 timme :). Han v ar jätte duktig på vetten och på bussen somna han så mysigt i buren :). 


Snart har jag fått ner alla avsnitt av Darkwing Duck med .D!....Det ska jag tillbringa hela torsdagen med :). Dock måste jag köpa kostym till sittnignen nu snart med. Tänkte kolla runt på stan imorn eller nått :).


Annars då?. Jag vet inte faktiskt...det känns bra men man kna ju aldrig vara 100% säker. Finns saker som jag inte mår så bra över men ändå känns det oki. Önskar dock siken kunde vara här för hon får mig alltid på bra humör :). 

Nej nu bär det snart av till skolan. Ska fixa mig de sista genom att packa ner allt. 

På återseende. 


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards