TailsQue

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Johan Palm - 25 september 2010 13:59

Hmm, rätt så himla besviken på en viss person. Visst så sa vi aldrig nått säkert. Men om man babblar om det länge o du lovar att ringa upp igen o kolla biljetter. Så kanske du skulle göra det. Ärligt så boka jag inte in nått ihelgen för du skulle kanske komma o vi skulle hitta på nått. Men nu sitter jag ju här. Får göra det bästa av situationen. 

Tycker bara det är dålig stil att inte höra av sig iaf. Du kunde ju iaf ringt eller skickat ett meddelande o sagt att "nej johan jag kan inte komma" istället för att bara TOTALT DISSA mig. Exakt detta jag var rädd för. DU gör det inte lätt för mig att lita på dig V.


Annars då? Mjo. Hades ligger bakom mig i stolen :P. Vi kollar på Lord of the rings :D.

Ska inte säga att det går så super bra i skolan. Det går sådär, då det inte är lättaste saken min grupp gör. Men det är lärofyllt o intressant. Säger man inte att man lär sig av sina misstag? Mjo. Så jag lär mig massor :D.


Ska träffa gruppen imorn för att planera lite o bara prata igenom allt. Sen redovisning på onsdag. Sen är den första kursen snart slut :)!

Idag blirre nog lite chillidill. Ska ta o diska lite o sen kanske plocka iordning lite lätt med. Frågar kanske nån om att komma över senare sen med. Om någon vill dvs. Annars får det bli mys med Hades. 


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards