TailsQue

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Johan Palm - 2 september 2010 20:45

Jaaap. Gick andra skoldagen idag :). Fett skoj har det varit. eller det har varit oki lixom.


Man ska väl inte döma det riktigt än då. Då två dagar på en introkurs är ju inte hela utbildningen direkt. Men än sålänge har jag haft det trevligt :). Hemläxa har jag med fått :). Fast jag ska inte kalla det läxa direkt, då det är rätt skoj o rolig "läxa".

Hades har börjat bli tryggare osv. Vilket är skoj. han hoppar upp o sover med mig ibland på nätterna. Lite små mysigt. Sen när jag sitter vid datorn busar han omkring i lägenheten...o ibland kommer han fram o hoppar på benet mitt. Så det är fullflex på han :). 


Han var på vettern igår o vacca sig. Han var jätte duktig sa doktorn. O frisk o allt sånt shit. Han la sig o spann på bordet när han fick sprutan. Eller ja inte när han direkt fick sprutan...men han sa inget om de. Utan tog de som en man lixom! Min Superman de där alltså!

Jag går rätt sweet i skolan med. Börjar 9:15 oftast o slutar runt 12. Men jag går sällan Eftermiddagar. Vilket är rätt skönt för mig faktiskt...då känns som om jag får ut mest av dagen :). Skönt o gå från skolan till centralen med :)...speciellt nu i detta fina solväder :)!


Nu blirre lite chill o sen blire sängen :D! Precis spelat massor med Daveman! en film kanske?...Ska se vad vi kan hitta på :)!


Shh...nanna får inte veta nått...men ja kapten Röd är faktiskt rätt bra. 


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards