TailsQue

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Johan Palm - 19 september 2010 09:02

WAHAAAAA!!!!!!!


Valdagen är här! Fett irriterande. Jag har redan röstat. Ja förtidsrösta då. De gick bra om ni ville veta^^!


Hmm. tycker politiken har blivit väldigt wierd på senare tider....eller så är det bara att jag märker det mer o mer. Det är lixom "krig" mellan de olika sidorna. Man hoppar verbalt på de andra partierna...WTF är det lixom?. Omoget beteende kallar jag det. Säger inte att nått parti är bättre. Alla gör det ju säkert. Men sluta hoppa på varann o ägna er tid till just det ni lovar och gör ert välbetalda jobb. Sen finns det partier som suger mer ^^. Vet inte om jag ska ta ställning med min blogg o dissa vissa parti o lyfta fram andra. Man blir ju så himla dömd om man vissar vart man står. 


Men jag är inte nån jeavla allians nisse iaf. Gillar absolut inte deras sätt att se på saker. De har förvärrat situationen för en mängd personer. Läste nått om undersköterskor. Som alliansen trodde dom hjälpte med nått...men tvärtsom så gjorde dom så det blev hårdare arbete för de pengarna :O. 

Nej jag ska inte sitta o skriva så mkt mer om just politik. Tycker bara att folk som är verkligen insatta i det inte ska börja döma folk som har en annan åsikt än er. O sluta trycka ner ett parti. Inget parti är perfekt. Erat parti har lika mkt fuckt upp skit i bakluckan som det ni trycker ner. 


Nu får det vara nog om text för denna gång...inget kommer orka läsa detta ^^. Jag ser iaf med spänning på vem som vinner idag. Vill se nått sjukt oväntat. Tänk om SD helt o hållet bah sveper in o tar regeringen :P. Fett osis dådå :P


Nej jag skriver kanske ett inlägg senare ^^...Ha det bra nu...nu ska jag iväg till skolan o plugga lite...så hörs vi :)


/7 TailsQue

Ovido - Quiz & Flashcards